Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Reklammusiktråden

Tråden skapades och har fått 563 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Lund
  • 2005-07-08 19:42
Ursprungligen av erik:

Europe - Carrie

Tackar

den är SÅ bra!

men kunde du inte gissa dig till att låten heter Carrie när de är de enda dom säger i typ 30 sekunder..

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-07-09 18:45
Ursprungligen av minipod:

den är SÅ bra!

men kunde du inte gissa dig till att låten heter Carrie när de är de enda dom säger i typ 30 sekunder..

jag misstänkte det men jag var ej 100 på att de sa carrie,det kunde lika gärna ha vatt carry eller carey

den e skön...nästan lika skön som guns'n'roses-don't cry

  • Oregistrerad
  • 2005-07-10 21:20

Någon som vet vad låten i Kenzo-reklamen heter?
Det är en reklam för Kenzo, någon parfym, så står en tjej och en kille i något slags hav eller en sjö, och dansar runt lite och ser småkåta ut.

Låten är fet.
Någon?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-11 16:54

PWNED!

På trean går det för tillfället reklam för filmen A life less ordinary med bl.a Cameron Diaz i huvudrollerna. Är det någon som vet vad låten i bakgrunden heter?

Tack!

  • Medlem
  • 2005-07-15 22:05

Någon som vet vad reggae låten i nya 3 reklamen heter? det är flera låtar bland annat en reggea låt samtidigt som dom filmar ett torn..

Ursprungligen av XyNoX:

Någon som vet vad reggae låten i nya 3 reklamen heter? det är flera låtar bland annat en reggea låt samtidigt som dom filmar ett torn..

Du menar fyren?

Detta gäller en gammal reklam och jag vet vad låten heter...

Låten heter "Instant karma" och framförs av en tjej (inte John Lennon alltså) i reklamen för Golf (V)

Jag söker alltså en version av "Instant Karma" som sjungs av en tjej...
om nån har den så vore det jättesnällt om ni kunde skicka den till min mail:

sparlplug@gmail.com

...eller om ni kan skriva namnet på den här

Tack på förhand

/Daniel Schmidt

Ursprungligen av XyNoX:

Någon som vet vad reggae låten i nya 3 reklamen heter? det är flera låtar bland annat en reggea låt samtidigt som dom filmar ett torn..

Teddybears STHLM - Little Stereo

nån som vet vad låten i den nya 3 reklamen heter? den går ungefär så här "Listen to the radio, listen to the champion, and I always wonder how to be the number one"

Din fråga blev besvarad precis innan tror jag..

tack femton. trodde det var en annan låt han tänkte på.

Så kan det gå

Falcon Reklamen?

Nån som vet vilken låt som spelas i Falcon reklamen?

Ursprungligen av Yourhighness:

Nån som vet vilken låt som spelas i Falcon reklamen?

Den där, "Where do i begin to tell the story of how great love can be, the sweetlove story that is allways in the sea."

?

Ursprungligen av Yourhighness:

Nån som vet vilken låt som spelas i Falcon reklamen?

Andy Williams - Love Story

  • Oregistrerad
  • 2005-08-07 21:06

nån som vet vilken låt som spelas i reklamen för cancerfonden? den med lila bakgrund.

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2007-02-26 11:18

Någon som minns Vattenfalls reklamfilm? Den låten jag söker var med i deras jul kampanj ett par år tillbaks i tiden, tror låten heter I love you. Någon som vet vem artisten är?

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2009-05-02 05:05
Ursprungligen av Nelson:

Någon som minns Vattenfalls reklamfilm? Den låten jag söker var med i deras jul kampanj ett par år tillbaks i tiden, tror låten heter I love you. Någon som vet vem artisten är?

Hehe... Garvar åt mig själv här, jag kan inte släppa musiken i Vattenfalls reklamfilm, det var en julkampanj dom körde, med idylliskt jullandskap, granar, snö och blinkande lampor med denna bedårande musik i bakgrunden... en vocoder röst sjöng - I Love You.

Någon?

Ursprungligen av Messias:

Andy Williams - Love Story

Tack Messias

hej!

Vet nån vad låten i tre reklmen där en kille går igenom stan och ett hårdrocksband förstör staden

Ursprungligen av h_enke_trollis:

hej!

Vet nån vad låten i tre reklmen där en kille går igenom stan och ett hårdrocksband förstör staden

Bandet är från stockholm och heter "Crash Diet", vet inte vad låten som spelas i reklamen heter, vet inte ens om det är en låt. Läs mer på http://www.crashdiet.org/ , Där står om
reklamen..

Ursprungligen av Gone_Away:

Bandet är från stockholm och heter "Crash Diet", vet inte vad låten som spelas i reklamen heter, vet inte ens om det är en låt. Läs mer på http://www.crashdiet.org/ , Där står om
reklamen..

Deras "riot in everyone" e skön

Ursprungligen av Messias:

Deras "riot in everyone" e skön

Låten av Crashdiet i reklamen heter Breakin' The Chainz och är nya singeln från debutalbumet Rest in Sleaze. Good shit helt enkelt.

"You and me" låten i den här korvreklamen?

Hej låten går så här typ You and me... Me and you... We are the only one, o sen frågar killen om tjejen
i reklamen vill följa med upp på lite, lite, tror det är nån scankorv lr nåt!
hur som helst nån som vet vad låten heter?

tavk på förhand!

Är inte med i nån reklam.. men chansar på att nån vet vilken låt jag menar endå..
Slötittade på MTV imorse.. dök upp ett band som hette The Magic Numbers eller The Magical Numbers eller nåt sånt.. Orkade inte skriva upp va låten hette, va ju helt säker på att jag skulle komma ihåg det..
Det är iaf. en tecknad video, bandets medlemmar står typ utanför en TV-affär o tittar när dom själva uppträder på nån TV..
Tror det va 2 tjejer o 2 killar i bandet..

Nån som vet vilken låt jag menar? Väldigt bra!

Ursprungligen av Anders_hoffman:

Är inte med i nån reklam.. men chansar på att nån vet vilken låt jag menar endå..
Slötittade på MTV imorse.. dök upp ett band som hette The Magic Numbers eller The Magical Numbers eller nåt sånt.. Orkade inte skriva upp va låten hette, va ju helt säker på att jag skulle komma ihåg det.....

Känner inte till gruppen, men gjorde en sökning och fick upp ett alternativ som kanske hjälper dig.
Se länk.

Kollade nu upp gruppen på iTunes MusicStore. Där finns alla album du kan provlyssna på och även köpa musiken!

Ursprungligen av Anders_hoffman:

Är inte med i nån reklam.. men chansar på att nån vet vilken låt jag menar endå..
Slötittade på MTV imorse.. dök upp ett band som hette The Magic Numbers eller The Magical Numbers eller nåt sånt.. Orkade inte skriva upp va låten hette, va ju helt säker på att jag skulle komma ihåg det..
Det är iaf. en tecknad video, bandets medlemmar står typ utanför en TV-affär o tittar när dom själva uppträder på nån TV..
Tror det va 2 tjejer o 2 killar i bandet..

Nån som vet vilken låt jag menar? Väldigt bra!

The Magic Numbers - Forever Lost, bästa låten ;D

Ursprungligen av Messias:

Andy Williams - Love Story

Välldigt sent svar, förlåt. Men jag tror de använde versionen med Shirley Bassey

Bevaka tråden