Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Reklammusiktråden

Tråden skapades och har fått 563 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av daniels:

Kan de vara Stereo Total - L' amour á 3 ?
Alla aktuell reklammusik från 3 finns just på 3

TACK!! :D:D

Ursprungligen av NilSen:

TACK!! :D:D

NP

Jag undrar om någon vet vad det är för låt som är i reklamen för "The Sounds of N.Y"?
Det är en jäkligt skön beat som spelas. Skulle vara tacksam om någon talade om vilken artist det är.
Det är inte riktigt min musiksmak, men det är j-vligt bra i alla fall.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2005-12-05 18:45
Ursprungligen av MackieSS:

Jag undrar om någon vet vad det är för låt som är i reklamen för "The Sounds of N.Y"?
Det är en jäkligt skön beat som spelas. Skulle vara tacksam om någon talade om vilken artist det är.
Det är inte riktigt min musiksmak, men det är j-vligt bra i alla fall.

Håller med, jävligt schyst beat asså. ^^ Men jag har inte hittat den..

Tja igen.Nu undrar jag om någon vet vad det är för låt som är med i apotekets sluta röka reklam.Ingen direkt sång men de spelas munspel i den.
Tack på förhand

Ja va heter låten för "3" reklamen,det är nån fransyska som sjunger "special moa"nånting??

Ursprungligen av H3nkk4:

Ja va heter låten för "3" reklamen,det är nån fransyska som sjunger "special moa"nånting??

Det finns ju besvarat mitt framför näsan på dig pajk !

Ursprungligen av daniels:

Det finns ju besvarat mitt framför näsan på dig pajk !

hehe jo ja kom fram till det;P..

så funderar jag också på en låt som spelades i en reklamfilm för något bilmärke,peugeot,citroen,opel kanske,på tv4 för ~ ett år sedan,kanske längre också,men det är en rocklåt (äldre)..Den är något i ramones-stilen..Har någon nått tips om vad det skulle kunna vara??

  • Oregistrerad
  • 2005-11-16 23:38

3s LG mobil reklam

Jag undrar vad den franska låten i 3 reklamen. Där det är en LG telefon, köper man den så får man med Koss Porta pro lurar & 512mb minneskort. I slutet så lindas telefonen+minneskortet in med sladden från Koss-lurarna.
Hon sjunger något i stil men "L'amour Trois" elle nått.
Låten är så skön så jag måste bara få tag på den.
(Skummis brukar ju va bra på låtar)
//Jakob

  • Oregistrerad
  • 2005-11-17 00:36
Ursprungligen av pite_jacke:

Jag undrar vad den franska låten i 3 reklamen. Där det är en LG telefon, köper man den så får man med Koss Porta pro lurar & 512mb minneskort. I slutet så lindas telefonen+minneskortet in med sladden från Koss-lurarna.
Hon sjunger något i stil men "L'amour Trois" elle nått.
Låten är så skön så jag måste bara få tag på den.
(Skummis brukar ju va bra på låtar)
//Jakob

Vad bra jag känner mig nu!
Jag hittade låten!
Det är "Stereo Total" som gjort den & den heter "L'Amour À Trois".
Härlig låt förövrigt, Stereo Total har visst även gjort andra reklamlåtar som t ex "I Love you Ono".
//Jakob

Ursprungligen av pite_jacke:

Vad bra jag känner mig nu!
Jag hittade låten!
Det är "Stereo Total" som gjort den & den heter "L'Amour À Trois".
Härlig låt förövrigt, Stereo Total har visst även gjort andra reklamlåtar som t ex "I Love you Ono".
//Jakob

Mäste tyvärr berättade att detta finns redan besvarat i denna tråden och gissa utav vem? Jo, utav mig själv

  • Oregistrerad
  • 2005-11-17 06:57
Ursprungligen av daniels:

Mäste tyvärr berättade att detta finns redan besvarat i denna tråden och gissa utav vem? Jo, utav mig själv

oj då det har jag misssat

Nu såg jag det

Ursäkta min stavning och grammatik i senaste inlägget, såg det nu på morgonen! nästintill katastrof.

Såg att de var någon som frågat om musiken till reklamen för Lacost´s herrparfym men ja hitta inget svar,så ja försöker själv då,någon som vet?
Tack på förhand

Ursprungligen av meanbitch:

Såg att de var någon som frågat om musiken till reklamen för Lacost´s herrparfym men ja hitta inget svar,så ja försöker själv då,någon som vet?
Tack på förhand

Natasha Thomas - It's Over Now

Nu undrar ja om låten till reklamen för Sony BRAVIA LCD tv,vet så väl vad originalet är för något men inte vad den heter lr vad gruppen heter. Finns de nångon som har ett svar?
Tack på förhand

Ursprungligen av meanbitch:

Nu undrar ja om låten till reklamen för Sony BRAVIA LCD tv,vet så väl vad originalet är för något men inte vad den heter lr vad gruppen heter. Finns de nångon som har ett svar?
Tack på förhand

Haha snacka om så lysande skön reklamfilm !
Jag hittade i princip allt om denna reklamfilmen på Bravia-advert.com där det finns "behind the scene"-material, skärmsläckare etc !
Låten du söker heter José González - Heartbeats...

By the way, kan inte jag ansöka om att få bli "reklammusiktråds-moderator"? Tycker jag är en pärla på att hjälpa folk här

Ursprungligen av daniels:

Haha snacka om så lysande skön reklamfilm !
Jag hittade i princip allt om denna reklamfilmen på Bravia-advert.com där det finns "behind the scene"-material, skärmsläckare etc !
Låten du söker heter José González - Heartbeats...

By the way, kan inte jag ansöka om att få bli "reklammusiktråds-moderator"? Tycker jag är en pärla på att hjälpa folk här

Tack de va vänligt ska genast leta upp den

vad heter den franska låten som spelas i den nya TRE-reklamen ?

Ahh lägg av nu!
Jag tror att den här "SÖK" funktionen borde komma fram lite mer att den verkligen existerar eller så är de nåt annat fel... "Den-franska-låten-frågan" dyker ju upp varje vecka... och varje gång ges det samma svar... men inte denna gången

Lacost,Lacost,Lacost...ingen som vet låten te Lacost´s herrparym reklam?
Vill ha den ju...

Å jusst de ja,musiken till Apotekets sluta röka reklam,den dom spelar munspel i å ylar

Oooh,va nice:) Tack tack

  • Medlem
  • 2005-11-18 22:47

Stereo Total - L' amour á 3 ( eller trios i stället för 3)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-18 23:21

Ojsan.. Hittade svaret mitt framför ögonen nu.. sorry

hej allihopa... Om ni kan texten så kan ni ju bara gå in på www.letssingit.com och söka på lyrics. Det blir förhoppningsvis lättare än att läsa hela tråden från början till slut

  • Medlem
  • 2005-11-20 13:14

någon som vet vad låten heter som dom har när dom visar upp musik dvd Bounce på nalen. har googlat som en galning :/

Va heter låten som spelas i designprogrammet showroom,de låter som nån engelsk marchlåt..

..någon som vet vad Ving's senaste reklamlåt heter.
Någon gubbe i simfötter vid en pool bl.a. och dom sjunger något
i stil med "Summer is low........"

Bevaka tråden