Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden för alla som beställt Mac Pro (aug -06)

Tråden skapades och har fått 278 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2006-08-29 11:35
Ursprungligen av Martin Belak:

Eller så är det helt enkelt den som säljer bäst och därför svårare att bygga upp lager av.

/M

Ja så kan det också självklart vara

Min Mac Pro skulle skeppas idag, men pengarna är inte ens dragna från mitt konto! Denna väntan börjar gå mej på nerverna!!

  • Oregistrerad
  • 2006-08-29 15:46
Ursprungligen av chaos_breed:

Min Mac Pro skulle skeppas idag, men pengarna är inte ens dragna från mitt konto! Denna väntan börjar gå mej på nerverna!!

Deras fel om dom inte drar pengarna

Min har inte heller skeppats ännu

De har 9 timmar på sig...

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-08-29 19:35

Att det varit tyst här i tråden nu några timmar, beror det på att alla nu fått sina burkar och leker med dem?

Ursprungligen av Brandon:

Att det varit tyst här i tråden nu några timmar, beror det på att alla nu fått sina burkar och leker med dem?

jag vill ha min nu ........

Fortfarande inte skickad

Bara 5 timmar kvar av dygnet...

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-08-29 20:23
Ursprungligen av capojava:

Fortfarande inte skickad

Bara 5 timmar kvar av dygnet...

Jag tror de kommer...

  • Oregistrerad
  • 2006-08-30 08:49
Ursprungligen av Brandon:

Jag tror de kommer...

Apple har börjat med FlyDrop nu. Upp i en Herkules bara, eller ryskt transportplan. Fram med korrdinaterna i Google Maps så är det bara o vänta o titta upp mot himmeln

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-08-30 09:06
Ursprungligen av studiox:

Apple har börjat med FlyDrop nu. Upp i en Herkules bara, eller ryskt transportplan. Fram med korrdinaterna i Google Maps så är det bara o vänta o titta upp mot himmeln

Jag hörde att Jobs skulle presentera ett helt nytt sätt att se på logistik under WWDC 2007. sMac (kort för supply mac) där de skickar ut nya macar genom .mac.

Min är försenad till 1:a september. Kunde varit värre...

Min har fortfarande inte skickats

1 dag försenad nu.

... vad är en ACD 30 på slottet .... utan en Mac Pro är den ju tråkig, och tråkig och aldeles, aldeles .. underbar ...

"garderoben öppnas"

Hurra, hurra, hurra .... har den äran .... nej nej .. dumsnut ....

Haha, precis!

Nu har jag pratat med Apple i alla fall, och min Mac Pro ska tydligen skickas på lördag. Segt att få den framflyttad, men nu vet jag i alla fall. Kan jag sluta kolla min orderstatus varje kvart

fick precis veta att min Mac Pro kommer om ungefär 2 veckor .... "suck" ...

Min leksak ska vara på plats imorgon. Den befinner sig nu i Northampton, hoppas att den hinner fram

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-08-30 15:16
Ursprungligen av Tussen69:

fick precis veta att min Mac Pro kommer om ungefär 2 veckor .... "suck" ...

Visste du inte redan det? Har de andra datum om man ringer?

Ursprungligen av Brandon:

Visste du inte redan det? Har de andra datum om man ringer?

fick veta det utav vår dator leverantör ...

*avundsjuk*!!

Läste just att priset sänkts med en tusing om man har valt ATI X1900XT som grafikkort. Har ni som beställt ATI fått något mail om detta än?

http://www.appleinsider.com/article.php?id=2004

  • Oregistrerad
  • 2006-08-30 14:18

vafaaaan! undrar om det gäller de som redan skickat in beställning!

Jadå, ring Apple bara så ska de fixa det

  • Oregistrerad
  • 2006-08-30 14:34

I Will!

hmm... funtar t.o.m på att ändra beställningen å beställa ATI-kortet separat... I blame you guys! Allt snack om ordernummer hit och leveransdatum dit! Jag vill ha min maskin nuuuuu!!!!

Ursprungligen av dboy:

I Will!

hmm... funtar t.o.m på att ändra beställningen å beställa ATI-kortet separat... I blame you guys! Allt snack om ordernummer hit och leveransdatum dit! Jag vill ha min maskin nuuuuu!!!!

ve mvill inte det ... fast å andra sidan så har jag extra utrustning till min Mac Pro som inte kommer innan i slutet av September ....

  • Oregistrerad
  • 2006-08-30 15:37

Det har jag också snart... 30" ACD beställdes igår...

  • Oregistrerad
  • 2006-08-30 20:13

TJOHOO!!!

"Bästa Apple Store-kund!

Tack för att du beställt från Apple Store.

Apple tillkännagav idag en prissänkning, och vi är glada att kunna meddela att produkten du köpte nu har ett lägre pris än vad som sagts tidigare.

Vi har därför nöjet att ändra din nuvarande beställning genom att erbjuda dig ett nytt och lägre pris."

  • Medlem
  • Täby
  • 2006-08-30 20:55
Ursprungligen av dboy:

TJOHOO!!!

"Bästa Apple Store-kund!

Tack för att du beställt från Apple Store.

Apple tillkännagav idag en prissänkning, och vi är glada att kunna meddela att produkten du köpte nu har ett lägre pris än vad som sagts tidigare.

Vi har därför nöjet att ändra din nuvarande beställning genom att erbjuda dig ett nytt och lägre pris."

kikade i mailen nyss och såg att jag också hade fått det

  • Medlem
  • International user
  • 2006-08-30 22:15

Någon här på forumet har tydligen fått sin levererad.

http://www.99mac.se/power-macintosh-mac-pro/103193-hoeg-ljudniva-pa-harddisken.html

Min beställda goding

Ser ut som följer:

- 2.66:a
- 4 GB RAM
- 1.25 TB HD
- ATI 1900 kort
- 30" cinema

Nu är det bara att vänta

Mvh
Svartbjorn

Kul svartbjorn, grattis! Fått något beräknat leveransdatum?

Bevaka tråden