Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden för alla som beställt Mac Pro (aug -06)

Tråden skapades och har fått 278 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2006-09-18 16:23

hos mig kom dom klockan 15.00 - vilket var ung. vad jag förväntat mig då dom ska köra från Arlanda eller Upplandsväsby, var dom nu har sitt lager.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-09-18 16:35
Ursprungligen av studiox:

hos mig kom dom klockan 15.00 - vilket var ung. vad jag förväntat mig då dom ska köra från Arlanda eller Upplandsväsby, var dom nu har sitt lager.

Ok, jag hoppas att dom ej gör det hos mig. För då blir det jobbigt för mig. Då måste jag ta ledigt och det är itne poppis just nu på jobb...

Beställde min Mac Pro idag med 1900 XT kort. Minsta konfig i övrigt. Stoppar i minnen och egna 320GB 7200.10 diskar med 16MB cache och ett RAID-5 kort när den landat.

  • Oregistrerad
  • 2006-09-18 17:33

har du redan FB minnen som ligger o skräpar. ?

Ursprungligen av studiox:

har du redan FB minnen som ligger o skräpar. ?

Jag är ju inhyrd som konsult på Kullander & Kullander i Malmö och dom har det mesta i lager

Tänkte köra 1x160GB Systemdisk/Windows XP disk och 3x320GB RAID-5 som datavolym. Sen kan man lägga till fler diskar (upp till åtta) via en QuadBox Infiniband när man behöver det.

Blir kul att testa BF2 i helgen!

Jag har nu fått mitt leveransdatum .... 28-29 September ..... med andra ord 10 dagar kvar .... jag gråter snart av längtan ...

  • Oregistrerad
  • 2006-09-19 11:20

I lööööv my MacPro!!! Å inte så farligt fläktljud heller! It is väääärry sexy!!!

  • Oregistrerad
  • 2006-09-21 14:57

Nu har jag också beställt!!

Äntligen - finally - till slut - har även jag bestämt och beställt min MacPro!!

Ojojoj...vad jag var avundsjuk på er andra i tråden som kunde vara så snabba, och dessutom redan har fått era pro-ar... Men nu är även jag med i leken!

En standardmodell men med 2GB minne (och bluetooth) är vad jag sitter och väntar på + en iPod 60BG (allt via Mecenats & Apples studenterbjudande). Leveransdatum verkar vara 27/9, svåååårt att vänta så länge, trots att jag väntat grymt mycket längre på att datorn ens skulle släppas...
(Det var nästan svårast att bestämma vad jag ville ha graverat på iPoden...:-)

Undrar vad jag ska göra medan jag väntar...refresha fönstret med leveransdatum dagarna i ända verkar inte vara det bästa..:-)

Min maskin är färdigbyggd och på väg mot Malmö! Testade en likadan maskin häromdagen och den kändes väldigt rapp på alla sätt.

Bevaka tråden