Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"One more thing"

Tråden skapades och har fått 763 svar. Det senaste inlägget skrevs .

FAN! Det är tydligen förbjudet att rapportera fortlöpande från eventet! Så det blir nån timme ytterligare i ovisshet!

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:52

8 minuter...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-12 18:52

Han ringde till mig också, Kroner! (Det verkar som om han tar inloggningslistan baklänges den här gången.) Men till mig sa han att det inte var bra "ZEN" att introducera nya materiella ting. Och dessutom, sa han, att det inte behövs snabbare Mackar och större skärmar.

Skitsnack, om ni frågar mig!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-10-12 18:56
Ursprungligen av Axel von Matern:

Han ringde till mig också, Kroner! (Det verkar som om han tar inloggningslistan baklänges den här gången.) Men till mig sa han att det inte var bra "ZEN" att introducera nya materiella ting. Och dessutom, sa han, att det inte behövs snabbare Mackar och större skärmar.

Skitsnack, om ni frågar mig!

Vilket långt samtal han hade med dig... Måste sluta nu ringer det här på den Äppelröda telefonen

Ursprungligen av Kronér:

Vilket långt samtal han hade med dig... Måste sluta nu ringer det här på den Äppelröda telefonen

va kul! då kan vi ha gruppsamtal för nu ringer det här också!

Ursprungligen av David Slättne:

va kul! då kan vi ha gruppsamtal för nu ringer det här också!

nä det va inte Steve, det var grannen, det gällde luddfiltret i torktumlaren... ...nu igen.

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-10-12 18:52

Från macobserver:
[12:49 PM] As it turns out, no live updating will be permitted during the event. We will have a wrap-up to post as soon as the event is over. Stay tuned, and we'll keep you posted here as to when that will be

Vafan...? *mummel*

EDIT: jag är så långsam...

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-10-12 18:53

och plötsligt verkar det bli 68min istället...

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:53

Det låter som att nåt stort är på gång där nere...

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-10-12 18:54

Nu blev jag ledsen i ogat. Far val titta pa fotboll istallet.

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2005-10-12 18:54

Vad händer? Varför får man inte ha live-skriverier?

  • Medlem
  • Nacka
  • 2005-10-12 18:54

Det verkar som att alla andra diskussioner ligger på is...

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:56

Det här från powerpage kanske kan va nåt?

"Someone posted a screenshot on flickr of an error dialog that he received in iTunes saying "This item requires at least iTunes version 6.0 to purchase." Check it out at Digg.

So I open up iTunes, do a search for "Death Cab for Cutie", and click on the "add to cart" button below "iTunes Originals - Death Cab for Cutie". Then, I get that message."

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:58

Senaste rykterna säger iaf att den nya ipoden kommer att kunna spela video....men det är INTE video iPoden som alla talat om..den kommer nästa år tillsammans med video store.

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-10-12 18:57

annars får vi låta kronér ringa sin kompis steve, han kanske kan ge oss lite liveinfo

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:57

3min kvar...

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:57

3min kvar...

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:57

Mina herrar (och damer)! Slappna av och titta lite på tv istället. ikväll bjuder SVT1 på Ricky "The Office" Gervais nya serie Extras. Jag har sett första säsongen redan och den är suverän. Passar inte det kommer ju ett nytt avsnitt av Lost på TV4.

Ursprungligen av fraggelpjott:

Mina herrar (och damer)! Slappna av och titta lite på tv istället. ikväll bjuder SVT1 på Ricky "The Office" Gervais nya serie Extras. Jag har sett första säsongen redan och den är suverän. Passar inte det kommer ju ett nytt avsnitt av Lost på TV4.

Det är ju först om några timmar som det visas, det är nu som Steve pratar, jag sitter och uppdaterar alla slags fanatiska macsidor som jag kan hitta bara för att få veta något.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:59

1min kvar...

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 19:01

applestore nere...

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2005-10-12 19:00

Snälla, inte ännu en iPod... *håller tummarna*

Jag kommer i alla fall vänta tills sändningen dyker på Apple. Har för mig att den postades klockan 01.00 senaste keynoten. Så, jag undviker alla Mac-sidor från och med nu. Ciao!

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2005-10-12 19:01

Vart _bör_ keyonoten hamna, någon som har adress?

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2005-10-12 19:01

någon annan som känner igen sig?

Senast redigerat 2006-03-09 01:31
  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 19:02
Ursprungligen av Kaveh:

någon annan som känner igen sig?

haha, trodde först det var den nya powerbooken

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2005-10-12 19:04
Ursprungligen av HerrOber:

haha, trodde först det var den nya powerbooken

med tabbar inbyggt i sidan på den för enkel navigering

Ursprungligen av Kaveh:

någon annan som känner igen sig?

skojar du

Bevaka tråden