Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"One more thing"

Tråden skapades och har fått 763 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av David Slättne:

jag är 40 år och sitter å räknar ner. Jag är vuxen!

Lille pojk --- Jag fyller 57 om några veckor och är nog lika tokig...

  • Medlem
  • 2005-10-12 18:35
Ursprungligen av Erik.dv:

Alla här, inklusive jag själv är galna. Vi behöver psykiskt, professionellt, stöd

Och hur kände du dig när du kom på det? *lyssnar tankfullt*

Ursprungligen av Erik.dv:

Alla här, inklusive jag själv är galna. Vi behöver psykiskt, professionellt, stöd

Icke då! Det är nog bara hälsosamt att ha kvar den där känslan av spänd förväntan, som man som barn hade på julafton.

Vad har ni för erfarenheter av Think Secret brukar dom ha rätt eller... när jag har kollat på sistone har det stämt. sedan jag köpte mac, dvs detta året

Ursprungligen av alexis01:

Vad har ni för erfarenheter av Think Secret brukar dom ha rätt eller... när jag har kollat på sistone har det stämt. sedan jag köpte mac, dvs detta året

Dom stämmer 9/10 gånger.

Såg precis att applestore är nere. Det börjar dra ihop sig.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-12 18:38

Och hur kände du dig när du kom på det? *lyssnar tankfullt*
Jag insåg det efter att jag direkt efter mitt möte här kom tillbaka till datorn o logga in på 99mac och blev sur över att Thinksecret verkar vara nere.

Att vi har en masspsykos insåg jag när 211 andra var inloggade på samma sida och antagligen gör precis samma sak som jag - väntar

22 minuter…

Ursprungligen av Erik.dv:

22 minuter…

Tills det börjar ja. Han ska ju dravla om hur många apple stores som finns och sånt först.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-12 18:39

Vad har ni för erfarenheter av Think Secret brukar dom ha rätt eller...
De brukar vara pålitliga, men just denna vända har ryktena gått ganska mycket fram och tillbaka vad som faktiskt kommer ske ikväll.

Think Secret är inte nere, bara väldigt använd just nu

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:40

20min kvar...

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:43

Hur lång tid efter "keynoten" brukar det ta innan eländet läggs upp på Apples hemsida? Direkt efter — eller behöver vi vänta tills imorgon? Jag kreverar av spänning!

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-10-12 18:43

kanske dags för en sammanställning av sidor med liveuppdatering?

Personligen tror jag inte att det är någon ny iPod eller någon ny mac så är huvudnummret. Tror på en helt ny produkt.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:45
Ursprungligen av Michael Larsson:

Personligen tror jag inte att det är någon ny iPod eller någon ny mac så är huvudnummret. Tror på en helt ny produkt.

Men hallå..

Reklamen för den nya iPoden är ju redan ute...

  • Medlem
  • Nacka
  • 2005-10-12 18:48

Nu är jag så sugen på att beställa en ny Apple produkt att jag håller på att spricka...

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:50
Ursprungligen av a-born:

Nu är jag så sugen på att beställa en ny Apple produkt att jag håller på att spricka...

Samma här....

Har huvudvärk av all spänning...Har fört över flera tusen till mitt prylkonto...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-12 18:44

Jag tycker ipoden ska förbli en pod... Sen får det gärna komma en häftiga docka för video osv.

Personligen hoppas jag på nya maskiner men det tror jag väldigt lite på ikväll (kanske att man snyger ut dem ikväll eller att de kommer nästa vecka eller iom Apple Expo London i slutet av oktober).

Time will tell... om c:a 60-90 minuter vet vi allt vad som släpps idag i varje fall.

Jag tror på kraftigare powermac o powerbook kanske book går upp till g5?

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:45

15min tills steve börjar snacka..

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:47

kommer man kunna se live vad som händer?

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:49
Ursprungligen av kajdro:

kommer man kunna se live vad som händer?

om du är jäävligt snabb kanske du hinner dit i tid Nej men allvarligt så är svaret nej

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-10-12 18:50
Ursprungligen av kajdro:

kommer man kunna se live vad som händer?

Nastan...
http://live.macobserver.com/article/2005/10/specialevent_keynote.shtml

Vad gör vi åt detta och hur får vi information - saxat hos Macobserver:

San Francisco - Live Coverage of Apple Special Event
1:00PM EDT, October 12th, 2005

[12:49 PM] As it turns out, no live updating will be permitted during the event. We will have a wrap-up to post as soon as the event is over. Stay tuned, and we'll keep you posted here as to when that will be.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2005-10-12 18:51

När dom lanserade iPod nano dröjde det inte länge innan presentationen låg på apples sida i hög kvalite. Tror jag såg den samma kväll om jag inte minns fel.

"As it turns out, no live updating will be permitted during the event. "

tråkigt

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 18:53

inte ens textad uppdatering??

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-10-12 18:51

enligt dem får de inte ha live updating

"[12:49 PM] As it turns out, no live updating will be permitted during the event. We will have a wrap-up to post as soon as the event is over. Stay tuned, and we'll keep you posted here as to when that will be."

Bevaka tråden