Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

4°...

Tråden skapades och har fått 248 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Lyxade till det med Hakka 5 härom året, det är halt nog som det är ändå. Målet är fyrhjuldrift i framtiden, men budgeten räcker inte till ny bil än så länge.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-05-25 23:09

Falun registrerade 29.8 C idag. Högsta registrerade temperaturen för maj månad i Falun. Älska dalarna

  • Medlem
  • 2012-06-02 23:14

2 juni i dag. Stockholm hade +5°c och regn. Om två veckor är det midsommar, men det kunde lika gärna ha varit strax före jul... Midsommarväder kan verkligen vara likt julvädret! Några få plusgrader och regn, regn, regn...

Ursprungligen av Dalle:

2 juni i dag. Stockholm hade +5°c och regn. Om två veckor är det midsommar, men det kunde lika gärna ha varit strax före jul... Midsommarväder kan verkligen vara likt julvädret! Några få plusgrader och regn, regn, regn...

Ja, jag hörde att nån nästan frös ihjäl på maran.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-06-03 10:32

Ja igår var det riktigt skitväder här i Sthlm, jag gick ner till Coop men sen var jag inte utanför dörren, 5-6 grader i juni, usch, tillbaks med solen.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2012-06-03 10:37

Jag lider med er. Här är det också 5-6°…i ölglaset

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2012-06-03 12:36
  • Medlem
  • Halmstad
  • 2012-06-03 14:47

En fördel är att blommande växter och träd blommar under längre tid när det är kallt.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-06-03 15:20

Igår när de körde Siljan runt uppmättes 2°C mitt på dagen, 2 Juni! Det värsta var ändå blåsten och den horisontella nederbörden. *brrr*

Bevaka tråden