Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny iMac nästa tisdag?

Tråden skapades och har fått 274 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Hmm.. Idag är det måndag så imorgon borde det vara tisdag..
Jag siar i att jag kommer att sitta och hamra cmd + r som en vettvilling

Jesper: jag har sett det som står i tråden, men det är ju mest dravel.
Jag vill höra från någon Apple ÅF att nya modeller är åp G, annars är det ju precis som denna tråd heter, bara rykten. Fast det är väl som vanligt med Apple, dom "råkar" bara uppdatera maskinen med en snabbare processor på random datum.

Kan ngn säga att Apple indikerat en uppdatering så är det ju intressant.

Annars är det ju som vanligt bara spekulationer.

PC City sänker priserna, det är den enda indikation jag sett, och det är ju indicier.

/Klaus

Ursprungligen av LaserJudas:

Jesper: jag har sett det som står i tråden, men det är ju mest dravel.
Jag vill höra från någon Apple ÅF att nya modeller är åp G

Då kan du leta länge. Det finns ingen annan information än rykten. Apple släpper aldrig produktinformation i förväg.

(Jo, ett undantag. Apple TV presenterade man i förväg)

Ursprungligen av LaserJudas:

Jesper: jag har sett det som står i tråden, men det är ju mest dravel.
Jag vill höra från någon Apple ÅF att nya modeller är åp G, annars är det ju precis som denna tråd heter, bara rykten. Fast det är väl som vanligt med Apple, dom "råkar" bara uppdatera maskinen med en snabbare processor på random datum.

Kan ngn säga att Apple indikerat en uppdatering så är det ju intressant.

Annars är det ju som vanligt bara spekulationer.

PC City sänker priserna, det är den enda indikation jag sett, och det är ju indicier.

/Klaus

Är väl inte ofta som återförsäljarna har ens en aning om att det kommer en ny modell före oss andra. Apple går nästan aldrig ut med det.
Med tanke på det som står i tråden är det väl tillräckligt med info på att en uppgradering är på gång. Var ett tag sedan Pc city sänkte priserna på imac, i alla fall i Helsingborg.

Ursprungligen av Cappachino:

Är väl inte ofta som återförsäljarna har ens en aning om att det kommer en ny modell före oss andra. Apple går nästan aldrig ut med det.
Med tanke på det som står i tråden är det väl tillräckligt med info på att en uppgradering är på gång. Var ett tag sedan Pc city sänkte priserna på imac, i alla fall i Helsingborg.

Om inte annat har man order att inte säga ett knyst pga att apple ska kunan behålla sin "magiska" spänning.

Sedan kan rykten var afelvisande så fråganär ju om det igentligen är så bra tat bygga sin "magiskhet" på detta.

Tyvärr tror jag inte den kommer imorgon heller har varit väldigt tyst dom senaste dagarna.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2008-04-07 15:08
Ursprungligen av Cappachino:

Tyvärr tror jag inte den kommer imorgon heller har varit väldigt tyst dom senaste dagarna.

Kanske lugnet före stormen

Jag hade tänkt köpa en i samband med att jag flyttar ut från mina föräldrars källare, men nu kommer jag inte göra det på ytterligare tre månader, så den kan lika gärna vänta och bli fetare när den väl kommer… för min del iallafall

Hehe, jag har inga planer på en iMac på väldigt länge men jag väntar med stora ögon och bankade hjärta ändå...
Är det något fel på mig?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-04-07 20:01
Ursprungligen av InPezonator:

Är det något fel på mig?

Ja, det är det helt klart - och jag tror jag har samma sjukdom jag också

  • Medlem
  • Växjö
  • 2008-04-08 07:57

Vart ska man hålla koll på om dom släpper den idag ?

apple.com ?

Applestore.com

Få se om den nya iMacen kommer denna tisdag.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2008-04-08 12:25

Hur dags är nyheten ute på applestore.com OM det är denna tisdagen ?

Ursprungligen av DanneE:

Hur dags är nyheten ute på applestore.com OM det är denna tisdagen ?

Nån gång så här dags, eller kanske lite tidigare brukar affären tas offline för att sedan läggas upp igen runt halv tre - tre med nya produkter i. Vi får se helt enkelt.

  • Medlem
  • Lund
  • 2008-04-08 12:38

brukar vara vid lunch tid.. men nu har vi ju ändrat tiden 1 timme fram så kanske 1-2 tiden

Ursprungligen av what:

brukar vara vid lunch tid.. men nu har vi ju ändrat tiden 1 timme fram så kanske 1-2 tiden

"Ändrat tiden 1 timme fram" ? Menar du sommartid? Det har man i USA också, så tidsskillnaden mot Cupertino är lika stor nu som den brukar vara.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2008-04-08 12:50

Okej, spännande

  • Medlem
  • 2008-04-08 13:14

och Apple Store är nere...

http://www.isapplestoredown.com/

  • Medlem
  • Växjö
  • 2008-04-08 13:15

Jag började tappa hoppet. Det ser ju ljusare ut nu....

Jjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!:):):)

*** Va Skönt, Blir O Beställa På En Gång!

Ursprungligen av granholm:

*** Va Skönt, Blir O Beställa På En Gång!

Såså, du har inte sett den nya iMacen än...

hihi, ny Mac mini hoppas jag på.

Hehe, nu ska vi vara inte vara pessimistiska:P

Granholm: För att tyvärr ta ner dig ännu mer på jorden så tar det ju lite tid innan vi får se nyheterna på svenska Apple store...
F'låt

  • Medlem
  • Växjö
  • 2008-04-08 14:38

Tyvärr blev det ingen ny iMac denna veckan heller

Applestore är tillbaka men ingen ny iMac.

Bevaka tråden