Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min nya Powerbook G4 12" har levererats!

Tråden skapades och har fått 215 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Schtåkkhålm
  • 2005-04-22 13:46

1:A INLÄGGET MED NYA POWERBOOKEN!

Känns väldigt gedigen och tangentbordet är hur härligt som helst

Är dock lite besviken på grafikkortet och att Firewire-porten inte klarar att driva min externa HD - Men man kan ju inte få allt...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-22 16:20

Samma här! Älsklingen kom igår.:)
Tangentbordsbelysningen är ju som en dröm!

inte nöjd...

Skrivit om detta i en annan tråd också. Jag har fått min nya PB 12" 80gb/superdrive, 1,25gb ram, efter att ha skickat tillbaka den "äldre" modellen med 60gb combo som jag tyckte lät för mycket. Det visar sig att den nya låter likadant. Jag menar att det är en helt katastrofal produkt som inte borde nått marknaden. Med tanke på att problemen enligt uppgift ska ha funnits sedan ett par modeller tillbaka är det märkligt att 12"-modellen fortfarande säljer, jag kan inte tänka mig att någon äger den här datorn och är nöjd? Både hårddisk och fläkt låter alldeles för mycket. Finns det ingen enkel åtgärd är den här datorn till salu (skicka gära ett mail till fo@innocent.com) och jag kommer köpa en 12" ibook istället. Hade gärna sett en 12" ibook med superdrive, men jag är beredd att göra ganska stora avkall för att få en tyst dator. Jag har sett att det finns icke-officiella hack och liknande, men jag bytte från pc för att slippa just sånt trams. Frågan är, stämmer det att ibook är *väsentligt* tystare än PB?

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2005-11-03 19:19
Ursprungligen av fredrikolsson:

Skrivit om detta i en annan tråd också. Jag har fått min nya PB 12" 80gb/superdrive, 1,25gb ram, efter att ha skickat tillbaka den "äldre" modellen med 60gb combo som jag tyckte lät för mycket. Det visar sig att den nya låter likadant. Jag menar att det är en helt katastrofal produkt som inte borde nått marknaden. Med tanke på att problemen enligt uppgift ska ha funnits sedan ett par modeller tillbaka är det märkligt att 12"-modellen fortfarande säljer, jag kan inte tänka mig att någon äger den här datorn och är nöjd? Både hårddisk och fläkt låter alldeles för mycket. Finns det ingen enkel åtgärd är den här datorn till salu (skicka gära ett mail till fo@innocent.com) och jag kommer köpa en 12" ibook istället. Hade gärna sett en 12" ibook med superdrive, men jag är beredd att göra ganska stora avkall för att få en tyst dator. Jag har sett att det finns icke-officiella hack och liknande, men jag bytte från pc för att slippa just sånt trams. Frågan är, stämmer det att ibook är *väsentligt* tystare än PB?

Vääääldigt konstigt, du. Jag var inne på Macforum igår och lade verkligen örat mot en 12" PowerBook. Den lät inte ett skit, trotts att det kördes en massa program och att skärmen var speglad på en 20" Cinema Display....

Det är hur som helst så det är.

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2005-11-04 09:41
Ursprungligen av fredrikolsson:

Det är hur som helst så det är.

tror du är känslig bara..

Bevaka tråden