Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Event 9 september: "It's only rock and roll, but we like it"

Tråden skapades och har fått 226 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Tranemo
  • 2009-09-09 19:13

"ringtones to breaktrough prices", ja det som är breaktrough är att dom faktiskt kostar......arslen, seriöst!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-09-09 19:20
Ursprungligen av x-per:

"ringtones to breaktrough prices", ja det som är breaktrough är att dom faktiskt kostar......arslen, seriöst!

du kan göra gratis ringtones av låtar i quicktime .. finns massa guider.. problem solved

Och vi får äntligen den efterlängtade funktionen att kunna organisera alla apps inne i iTunes! Tack Apple!

Tycker LP namnet käns lamt...

  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-09-09 19:20

Kanske mest är riktat till de som växte upp med de artisterna på just LP, lite nostalgia så att säga

Ursprungligen av Chaosstar:

Tycker LP namnet käns lamt...

Ursprungligen av Drakfot:

Kanske mest är riktat till de som växte upp med de artisterna på just LP, lite nostalgia så att säga

Undrar om det kommer till Sverige.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-09 19:24
Citat:

10:20AM "The thing you can't do with regular streaming, is to select the tracks and drag to your library." Is Apple saying it's okay to just pay once for an app even if it's on two devices? This is blowing our minds.

Schyst...

LP inklusive låttexter, så nu finns det lagligt också, bra så de äntligen kan börja jaga webbsidor som lägger ut låttexter också. ehh

Frågan är om det är så bra egentligen...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-09-09 19:38

nu börjar dem bli patetiska :S.. de kan inte jämföra iPod med PSP eller Nintendo DS... spel til Nintendo DS är så mycket bättre än dem som finns på iPod.. iPod har mestadels sharewarespelsaktiga spel

Ursprungligen av Esa:

nu börjar dem bli patetiska :S.. de kan inte jämföra iPod med PS eller Nintendo DS... spel til Nintendo DS är så mycket bättre än dem som finns på iPod.. iPod har mestadels sharewarespelsaktiga spel

Förhoppningsvis blir det väll ändring på det framöver.

Personligen orkar jag aldrig ha med mig min DS, men iPhonen är ju alltid med, så där finns fördelen för iPhone.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-09-09 19:42
Ursprungligen av Chaosstar:

Förhoppningsvis blir det väll ändring på det framöver.

Personligen orkar jag aldrig ha med mig min DS, men iPhonen är ju alltid med, så där finns fördelen för iPhone.

håller med dig.. men endast ha en skärm innebär vissa begränsningar :).. de går inte att spela super mario på ett bra sätt tex utan att dölja bilden med händerna

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-09 19:39

Samt att känslan är inte ens i närheten på en iPod som det är på en PSP.

Det där är såklart Apples perspektiv.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-09-09 19:44

Vad sägs om att hoppa in i "nioniomac" chatten på iChat så kan man diskutera det lite mer "levande"?

Kommer det en videostream av detta event?

  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-09-09 19:55

Apple brukar släppa en videostream av sina event några timmar efter att de är klara
Så det torde dyka uppen så småningom.

Ursprungligen av jockeleu:

Kommer det en videostream av detta event?

Videokamera, mick och högtalare på Nanon.

Och FM-radio...

Ursprungligen av Chaosstar:

Och FM-radio...

Synd att det inte kom till iPhone och iTouchen.

Jag känner för att citera Gert Fylking. Nu kanske det snart blir slut på tjatet om radio..

Känns som att Nanon fick en rejäl uppdatering.

Ursprungligen av Capeman:

Känns som att Nanon fick en rejäl uppdatering.

Ja verkligen, stegräknaren kan va intressant för alla löpare också.
iPhonen är ju lite klumpig att springa med även om det går.

Slut...

Inga skalbaggar eller "nya" iPod touch.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-09 20:06

Ojoj, FM-radio nu - efter åtta år!
Det välkomnar jag.

Inte för att jag har någon nano, men ... hoppet för att få det i resten av produktlinjen ökar ju.

Så frågan är...

...vad är nytt i 3.1?

Ursprungligen av Chaosstar:

Så frågan är...

...vad är nytt i 3.1?

Japp, bra fråga. Ni som har iPhones får rapportera senare.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2009-09-09 20:11

Just nu känns det lite dumt med en jailbreakad och upplåst iphone. Nya nanon blir nog en bra julklapp till mig själv

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-09-09 20:13

alltså frågan e hur bra den kameran på NANOn egentligen är

jag förväntade mig mer idag faktiskt. enda som kändes nytt var iPod NANO resten var typ desamma

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-09-09 20:15
Ursprungligen av Esa:

alltså frågan e hur bra den kameran på NANOn egentligen är

jag förväntade mig mer idag faktiskt. enda som kändes nytt var iPod NANO resten var typ desamma

...and here we go again!

Bevaka tråden