Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Live-rapportering och Keynote-bingo WWDC 2008

Tråden skapades och har fått 254 svar. Det senaste inlägget skrevs .

tycker nog det är helt överkomligt faktiskt.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-06-09 23:23

okej, nu har det alltså gått ca 2h och 20 min sedan den slutade, borde ine videon komma upp snart? =D

Ligger keynoten uppe så man kan se den fullständigt?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-06-09 23:47

Nej, inte än. Den lär hamna här när den känner sig redo.

ok, tackar!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-06-10 00:12

men damn, nu har det gått över 3 timmar sen den slutade, borde den inte komma snart?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-10 00:16
Ursprungligen av iLind:

men damn, nu har det gått över 3 timmar sen den slutade, borde den inte komma snart?

Svär - och dina svordomar skall bli hörda! Nu ligger den där...

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-06-10 00:20

DEN ÄR UPPE :D:D:D:D Det har inte kommit upp på MacRumors sida men länken fungerade, tackar för den lither!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-06-10 00:36

Gott om det här skulle stämma, men man skall nog sluta spekulerar priserna nu och vänta tills det officiella priserna släpps.

Allt om Iphone 3G

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-06-10 01:00

Går fruktansvärt segt att streama, i low-res dessutom. Hur hög är belastningen måntro? Vad sägs om mirrors?

Ursprungligen av lither:

Går fruktansvärt segt att streama, i low-res dessutom. Hur hög är belastningen måntro? Vad sägs om mirrors?

De använder väl fortfarande Akamai, som är ett slags globalt nät av speglar. Här i Umeå gick det i alla fall att se den direkt den kom och då i mycket bra bildkvalitet.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-06-10 02:20

Precis kollat klart på den i maxad upplösning utan ett enda problem

Lite sagt att det av 1h44m bara var de sista typ 20 minutrarna de snackade om iPhonen, allt om SDKn kunde de verkligen dragit ner på då de redan visat det vid tidigare tillfälle så.
Men ja, nu väntar man väl bara på att det ska komma ett pris för skojs skull och sedan köpa hem en från USA

  • Medlem
  • Uppland
  • 2008-06-10 02:27

Jag fattar fortfarande inte varför varenda kotte och hans moster ska älta om det finns MMS stöd. Jag har aldrig skickat ett mms, inte ett. Jag har fått två st totalt, båda som reklam för... precis, mms tjänsten. Jag känner ingen som bryr sig om mms, jag får inga, jag skickar inga. Personligen tycker jag att om man dissar iPhone pga en sån sak så förtjänar man inte att använda den heller, då kan man sitta med symbian skräpet istället.

Lite trist att inte en 32gb variant finns med däremot, men priset verkar ju bli mycket bra. Jag hade själv räknat med en 5-6000 spänn. Nu blir det sovsäck och tält hos telia butiken

Bevaka tråden