Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple håller presskonferens i London 18 sep: "Mum is no longer the word"

Tråden skapades och har fått 147 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Avstängd
  • Överallt
  • 2007-09-18 10:19

Det blir ingen iPhone. Steve kommer rulla in den gamle träbocken Paul McCartney liggandes på en divan. Produkten som kommer visas upp är en iPod Classic i träimmitaion förladdad med alla gamla The Beatles låtar.

Ursprungligen av Mija:

Det blir ingen iPhone. Steve kommer rulla in den gamle träbocken Paul McCartney liggandes på en divan. Produkten som kommer visas upp är en iPod Classic i träimmitaion förladdad med alla gamla The Beatles låtar.

Haha, den var riktigt rolig!

  • Administratör
  • Lund
  • 2007-09-18 10:22

returträ så klart

Då kör vi igång då!
http://www.engadget.com/2007/09/18/live-from-apples-mum-is-no-longer-the-word-event-in-london/

Nån chef för iPhone (han i guidade videon på apple.com) är tydligen där, vilket mer eller mindre bekräftar att iPhone ska lanseras idag!!

Och O2:s webshop är nere. Grattis, förbaskade engelsmän.

  • Administratör
  • Lund
  • 2007-09-18 10:30

När man söker hos telia

phone

Vi hittar inget passande svar i databasen.

när man sen söker

iphone

Mobiltelefoner kan du beställa direkt på vår webbplats. Du väljer själv om du vill beställa med eller utan abonnemang. Hittar du inte den mobiltelefon du söker efter på webben så kan du besöka en av våra butiker.

dock kan man inte hitta iphone för beställning...
..hmm

Ursprungligen av thor:

När man söker hos telia

phone

Vi hittar inget passande svar i databasen.

när man sen söker

iphone

Mobiltelefoner kan du beställa direkt på vår webbplats. Du väljer själv om du vill beställa med eller utan abonnemang. Hittar du inte den mobiltelefon du söker efter på webben så kan du besöka en av våra butiker.

dock kan man inte hitta iphone för beställning...
..hmm

"Mobiltelefoner kan du beställa direkt på vår webbplats."

Vad har det med iPhone att göra? Jag fattar inte..

  • Administratör
  • Lund
  • 2007-09-18 10:36

den fattar inte ordet phone o svarar att den inte hittar ngt i sin databas som matchar, men om man skriver in iphone så svara den helt annorlunda o verkar ju uppenbarligen fatta att den är en telefon man är ute efter

  • Administratör
  • Lund
  • 2007-09-18 10:37

kanske lite långsökt men men men

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2007-09-18 11:01

Är det Telenors sätt att säga: sett men inte förstått?

Om jag hade varit i London hade jag ställt mig utanför och köat till affären öppnar igen:p

Engadget rapporterar nu att Phil Schiller är på plats.

Skumt att o2 Online Store är nere, medans Apple Store UK är uppe.

"An estimated 100 or so journalists and media here at Apple Store Regent. It crowded but not quite standing room only. Tea and cakes... mmmm."

Te och kakor

Ursprungligen av wunderbaren:

Te och kakor

Va, inge fish and chips? Fast iofs, det var väl te-tid

Ursprungligen av Adrian B:

Va, inge fish and chips? Fast iofs, det var väl te-tid

Jag trodde man drack te på eftermiddagarna?

Ursprungligen av Leftrustle:

Jag trodde man drack te på eftermiddagarna?

Har man inte förmiddagste också? Jag har det i alla fall *tar en klunk English Blend, dagen till ära*

Ursprungligen av Adrian B:

Har man inte förmiddagste också? Jag har det i alla fall

Ja, jag dricker en 7-8 koppar per dag, så jag har morgon-, frukost-, förmiddag-, lunch-, eftermiddag-, middag-, kvälls-te. Men rent traditionellt, alltså...

  • Medlem
  • International user
  • 2007-09-18 11:12
Ursprungligen av Leftrustle:

Jag trodde man drack te på eftermiddagarna?

Från 3pm och fram till omkring 5pm. Beroende på klasstillhörighet.

Ska det inte börja nu....

Jooo, O2!!

"We picked the best one, the most poplular carrier, it's O2."

Nu var det färdigt: "Here we go... and that was fast, the iPhone has been announced for the UK! "We picked the best one, the most poplular carrier, it's O2."

  • Medlem
  • Borås
  • 2007-09-18 11:06

i storbrittanien dricker man fan jämt te, lätt 6 ggr om dagen! iaf var de så i skottland!

  • Administratör
  • Lund
  • 2007-09-18 11:07

f**k varför bor man inte i england

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-09-18 11:25
Ursprungligen av thor:

f**k varför bor man inte i england

För att deras samtalstaxa är jättehöga, dyrt med SMS, 20 pence per SMS om du har tur. 30-40 pence är ganska vanligt.

De har även riktigt kass GSM-mottagning, och 3G är even worse tyvärr.

De är ett u-land rent tekniskt, och det tar hundra år att kontakta en myndighet för det ska man göra med brev
Jag kan gå on and on varför man inte ska bo i england

Var inte avundsjuk. Köp en iphone och hacka den

Komemr börja säljas 9 nov

Think Secret hade rätt om november!

It goes on sale November 9. "We've been thinking about what kind of ads to run for the iPhone, we need to get out of way and let the iPhone speak for itself." They've got a version in the UK: "Do you want to see them?" Applause. ... aaaand they're the same ads as the US, just with British voiceover. Rad.

(från engadget alltså)

Bevaka tråden