Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple släpper mediabox nästa år

Tråden skapades och har fått 125 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-10-16 13:03

En helt fantastisk nyhet släpptes av den förvånansvärt oinsatta (eller väldigt insatta!) blaskan Illustrerad Vetenskap (se http://www.illvet.se/polopoly.jsp?d=148&a=3449 - bläddra ned på sidan till ni ser rubriken "Litet, häftigt mediecenter"). De hävdar att Kapsel Media Center är tillverkad av Apple! www.kapsel.com

Öh.:">

Nån som rökt något obra?

  • Medlem
  • Nacka
  • 2006-10-16 19:32

För ngt år sedan fantiserade jag om denna produkt (jag är ingen photoshopkille - och inte heller ngn designer - denna taffliga skiss gjorde jag mest för att illustrera en produktiidé jag ville se från Cupertino)

  • Oregistrerad
  • 2006-10-17 00:10

Jag gillar verkligen apple.. Men när jag läste att endast 10 fjuttiga dollar per såld spelare går till AIDS-delegationen av 200$, så blev jag rent hederligt förbannad.

Jävligt sniket av Apple, och fungerar nog snarare som ett sätt att mjölka ur pengar från folk som har empati utan ipod-behov.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-17 08:38

Eller så kan man tänka...Tack Aple för alla dessa hundratusentals dollar som ni skänker.
Många bäckar små.

Yes!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-10-17 09:09

Fast 10 dollar är 200 är c:a 5%. Visserligen kan det ses som lite snikigt av Apple kanske men å andra sidan kostar AIDS-versionen precis lika mycket som orginalet vilket gör att Apple "förlorar" pengar bara. Det finns värre bovar ä detta att må dåligt av i världen… Detta skulle jag säga är rätt bra. Volymen Apple säljer lär säkert bidra med ett antal miljoner till AIDS-forskning.

Bevaka tråden