Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

eRepublik.com - nytt roligt online strategispel

Tråden skapades och har fått 275 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-05-14 22:24

Du Kape, finns det några planer på att exportera sjukhus till Tyskland så att det inte blir som med Schweiz? Anfaller fransmännen räcker det aldrig med gifts.

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2008-05-15 20:06
Ursprungligen av boris91:

Du Kape, finns det några planer på att exportera sjukhus till Tyskland så att det inte blir som med Schweiz? Anfaller fransmännen räcker det aldrig med gifts.

Det kommer sjukhus till både fd Danmark och fd Tyskland. Jag jobbar stenhårt med att ett sjukhus ska hamna i Mainz där jag samlar svensk militär styrka. Sen kan man försvara Mainz även från Stockholm/Örebro/Umeå osv så Frankrike kan aldrig anfalla Sverige med mindre än att vi steker dem i smör inom en vecka!

Till alla som reggar sig genom 99.se så vill jag tipsa om att registrera er i Mainz (Rhineland-Palatinate) och hjälpa mig att ställa upp en stark gränspostering mot Frankrike. Grodätarna där är lite hotfulla och kaxiga men jag brukar kasta småsten på dem från min balkong i Mainz, då springer de...

Ja, det går även att skicka PM till mig om ni vill ha en invite. Använd något annat är hotmail om ni vill vara säkra på att få en invite.

Tips på skoj saker man kan göra som vanlig spelare?
Just nu loggar jag bara in, jobbar och tränar militärt.
När det är krig är det typ fyra klick för stå i kö till strid sen ingenting mer..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-14 23:04

Det här är en otroligt spännande era för eSverige,
vi behöver ett starkt försvar och goda förbindelser med våra allierade nu!

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2008-05-15 01:13

Hej allesammans!
Känns lite sniket att i sitt första inlägg be om en invite till eRepublik, men!
Jag tar jättegärna en invite ifall någon har en.

njae@hotmail.com är min mejladress.

Tack!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-15 03:30

Skickat till njae@hotmail.com!

Jag har en hel hög med invites om någon vill ha! Bara att skicka mig din mail så fixar jag en invite direkt!

Handla med guld är alltid kul, sen är det mest erepublik.se som är kul. Där kan man ju vara med och diskutera vilket land vi ska anfalla nästa gång, om vi ska höja eller sänka skatter osv.

Jag har fortfarande en hel del invites som jag vill bli av med, skicka ett PM till mig med din mail så fixar jag en invite direkt!

Fick ett meddelande av kape på eRepublik och tog chansen att flytta, häng på fler, så gör vi något av Mainz

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2008-05-16 06:48

Tack för inviten, heter Hvarulf ingame också. Driver ett företag som tillverkar vapen, ifall det är någon som behöver ett jobb så är det bara lägga upp CV:t ingame och skicka ett PM till mig så ordnar vi det. Kan inte erbjuda särskilt mycket i lön dock.

  • Medlem
  • Hallstahammar
  • 2008-05-16 14:40

Jag har invites till dem som vill ha. Börja spela nu och hjälp sverige att bli ännu bättre!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-05-16 23:33

Vänta nu.. när admin ger bort några regioner till tyskarna idag så blir ju Mainz alltså svenskt?

Hur har ni tänkt då egentligen - det blir ju massvis med regioner som gränsar mot Frankrike och Polen i alla fall.

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2008-05-18 02:19
Ursprungligen av boris91:

Vänta nu.. när admin ger bort några regioner till tyskarna idag så blir ju Mainz alltså svenskt?

Hur har ni tänkt då egentligen - det blir ju massvis med regioner som gränsar mot Frankrike och Polen i alla fall.

Mainz blir inte tyskt. Det är dels inte en av de regionerna som tyskarna skulle få och dels har de brutit fredsavtalet och hela Tyskland tillfaller därför eSverige. Mainz börjar dessutom bli så pass stort att vi troligtvis får ett sjukhus snart.:)

Ni som reggar er via 99.se, se till att ni hamnar i Mainz (Rhineland-Palatinate) och kontakta mig ingame (samma nick) så ska ni få lite "bonus".:$

Just ja, jag har invites kvar också...

Det är endast 3 regioner som blir Tyska, Mainz är inte ett av dessa.

Har en invite kvar, skicka PM
Glöm inte att regga på erepublik.se. Finns det frågor kan jag svara på dessa, skicka PM.

Någon som har en invite över? Skicka till johan (snabel-a) denjohan (punkt) se

  • Medlem
  • Ljungby
  • 2008-05-19 14:13

denjohan: invite skickad

Jag har massor med invites kvar, skicka ett PM till mig med din mail så fixar jag så du får en invite idag!

Jag har invites kvar, skicka ett pm till för att få en

  • Medlem
  • Markaryd
  • 2008-05-19 23:19

Det samma gäller mig

  • Medlem
  • 2008-05-20 11:57

Man blir ju lite nyfiken... Finns det någon invite över? magnus[a]root.se

  • Medlem
  • Oskarshamn
  • 2008-05-20 13:40
Ursprungligen av garda:

Man blir ju lite nyfiken... Finns det någon invite över? magnus[a]root.se

skickat

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-25 17:42

KUL!
Någon som har en invite över? Vore väldigt tacksam! /Göran

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2008-05-25 18:13

GöranF och Chino: Skicka PM till mig med era e-mailadresser så fixar jag invite...
Hoppas att ni har en annan adress än hotmail då invites till hotmail inte fungerar.

Invites till hotmail funkar fast dom lägger sig i skräpposten

Om ni är nya i spelet och behöver hjälp med något ska ni veta att vi har ett antal spelare som jobbar med att hjälpa nya komma in i spelet. Det är bara att ni kontaktar mig (MrSpeed) eller RadiumHill.

ps, jag har fortfarande massor med invites kvar, så det e bara att ni skickar er mail till mig i ett PM så fixar jag en invite åt dig!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-05-20 22:33

Erepublik är kung. Gå med nu!
Skicka pm med mailadress för invite.

  • Medlem
  • Hallstahammar
  • 2008-05-25 16:28

Jag har invites. Det är bara att skicka ett medelande.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-05-25 17:30

Blir ju lite sugen här, tar gärna en invite...

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-05-25 19:59

Har 6 invites. Skicka PM med e-postadress så kommer ni med redan idag.

Ekonomin stagnerar och Spanien har nog sprungit om oss snart. Ni behövs, varenda en.

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2008-05-25 20:20

GöranF och Chino har fått invites...

Välkomna till eSverige!

Tips:
Bosätt er i en mindre befolkad region så att vi sprider ut skatte- och militär kraft. Mitt tips är naturligtvis att ni kommer till Mainz (Rhineland-Palatinate) där jag bor. Vi har tagit över Tyskland men är rätt glest befolkade i forna Tyskland.

Bevaka tråden