Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

eRepublik.com - nytt roligt online strategispel

Tråden skapades och har fått 275 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-05-25 20:32

Ja, bosätt er gärna i forntyska eller forndanska områden. I Sverige bor det redan massor av svenskar - men i de övertagna områderna bor det i stort sett bara den ursprungliga befolkningen vilken allt som oftast är Sverigefientligt sinnad.

När alla dessa människor gör uppror sedan måste vi ha resurser för att stoppa det.

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2008-05-25 22:43
Ursprungligen av boris91:

Ja, bosätt er gärna i forntyska eller forndanska områden. I Sverige bor det redan massor av svenskar - men i de övertagna områderna bor det i stort sett bara den ursprungliga befolkningen vilken allt som oftast är Sverigefientligt sinnad.

När alla dessa människor gör uppror sedan måste vi ha resurser för att stoppa det.

Satsa på Aalborg eller Köpenhamn i fd Danmark och Mainz eller Erfurt i fd Tyskland. Det är bättre om vi bygger upp ett par regioner med sjukhus (kommer snart) innan vi sprider ut oss överallt...

Som sagt, skicka era mail adresser till någon av oss så fixar vi invites direkt! Allt vi behöver är mail adresser!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-05-26 03:35

Kom igen nu, detta tar 2 klick om dagen så är man med i leken. Mera behöver ni inte göra - men varenda en behövs!

Det finns massor med bra anledningar att börja spela detta spel! Framför allt nu, tyskland har dragit igång ett anfallskrig mot polen (känns detta bekant kanske?), detta måste stoppas! Gå med nu och hindra tyskland från att starta sitt tredje världskrig!

Sen behöver verkligen Sverige din hjälp, andra länder börjar få mycket fler medlemmar än oss! Ska vi fortsätta vara super makt behöver vi verkligen din hjälp!

Så skicka mig ett PM med din mail så fixar jag en invite åt dig!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-27 16:00

Tack för hjälpen! Nu har jag också ett par invites till dom som vill vara med! Bara att skicka mig ett PM med mail så invitar jag!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-05-27 23:27

Nu är Sverige omsprunget av både Spanien och Indonesien. Ekonomin stagnerar och krigsmakten vittrar bort.

Ska Sverige fortsätta att vara en nånonlunda stor (!) makt när spelet lämnar betastadiet behövs så många spelare som möjligt redan nu. Skicka PM för att få en invite.

Det behövs fler aktiva medlemmar i Sverige. Vi är fortfarande en massiv stormakt med den klart starkaste militären, men vi behöver fler trogna Svenskar!

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2008-05-31 19:28

Tar gärna en invite till jonas.conny.hakansson@gmail.com.
Tack!

Ursprungligen av Hvarulf:

Tar gärna en invite till jonas.conny.hakansson@gmail.com.
Tack!

Skickat!

  • Medlem
  • Linköping
  • 2008-05-31 21:56

Har några invites kvar, skicka PM med eran email-adress så skickar jag över en invite!

  • Medlem
  • Hallstahammar
  • 2008-06-03 16:47

Hjälp sverige att vara kvar som en stormakt. Skicka bara ett PM till mig så får du en invite.

Jag har massor av invites kvar! det är bara att skicka ett PM till mig med din mail så kan jag hjälpa dig med invite!

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2008-06-09 11:18

Sommarklicket?

Sommaren är här men det behöver inte betyda att ingen är online. Börja varje morgon eller avsluta varje kväll med att logga in på EREPUBLIK - New World och ta hand om din nya svensk!

Vi är många svenskar där och har det mest utvecklade landet men blir ifrånsprungna vad gäller antal användare just nu.

Invite till spelet fås genom att skicka PM med mailadress till mig. Observera att om ni har hotmail så hamnar inbjudan i skräpposten.

Jag eller vår organisation för nya användare hjälper er igång och ser till att ni får jobb direkt. Om ni vill köra spelet på halvfart är det typ 2 klick om dagen som gäller under sommaren men det finns bl.a. ett aktivt svensk forum (Erepublik.se - Index page) där ni kan lära er mera.

  • Medlem
  • Hallstahammar
  • 2008-06-15 16:39

Om det är någon som vill börja spela så har jag en invite.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-06-15 22:01

Jaha, då är Sverige snart inte ens i topp-5 längre. Skäms på er som inte gått med ännu. :(;)

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2008-06-16 15:41

Just nu behövs det folk till vapenbranschen!
Vi har ett stort krig som pågår och deltagarna i det kriget har damsugit hela världen på vapen samtidigt som vi fått problem med eSveriges största vapenföretag.

Så kom igen nu, kontakta någon av oss i tråden via PM med er e-mail så är ni snart med och hjälper oss att förbli en stormakt!

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2008-06-16 23:47

Har 5 invites om någon vill hao

Har tre nya fina invites som väntar på någon. Skicka PM här eller på erepublik.se med email så skickar jag över

Är det några frågor är det också bara att skicka PM.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-07-04 17:01

Nu när eSveriges statsminister skrivit i tråden tycker jag att fler borde ansluta sig till spelet.

Har massor med invites, PMa mig bara.

Är väl lite skillnad på statsminister och president

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-07-05 17:55

Jo, finns väl inga kungar i eRepublik i och för sig. Kanske något som ska åtgärdas?

invites

Jag har några invites till den som vill.

Skicka ett pm bara med din mail.

Senast redigerat 2008-07-12 22:55

Om någon vill ha invite så säg bara till...
Konstigt nog säger ingen att vi är i Krig:confused: .
Och allt annat, vi har en underbar IRC kanal.
Det erepublik.se, på quakenet...

Men det är vad du gör av det, det finns tråkmånsar och Esteter, Jag tillhör den senare konstigt nog...

Men gå med på erepublik.
Ett beslut då kommer inte ångra.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-07-22 18:43

Jo, just nu slåss vi alltså mot förrädiska Tyskland och därmed ungefär hela världen till på köpet. Och ska man vara ärlig går krigandet inte speciellt bra.

Uttråkad på jobbet? Det tar bara några klick och din hjälp behövs.

Har fortfarande invites.

  • Medlem
  • 2008-07-25 14:52

Hur funkar det med sjukhus, trodde det var automatiskt? Var ute och slogs lite igår så nu sitter man med 10 i wellness...

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-07-25 16:52

Gå hit och använd sjukhuset om det finns ett sådant där du är:

EREPUBLIK - New World

finns det några invites kvar tro? tar gärna en isåfall!

martinbelina@gmail.com

Har invites om någon är intresserad av att hjälpa eSverige.

Finns det nå folk här som är intresserade av politik ekonomi militär?

Börja då spela! Ni kan skicka PM till mig för att få invite.

Bevaka tråden