Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som har beställt iPhone 4S

Tråden skapades och har fått 519 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-12-02 06:21

Beställde en 4S den 25/11 via Apple Store. Sedvanligt sätt reserverades beloppet på mitt kreditkort. Nu någon vecka efter (Apple har fortfarande inte skickat beställningen) har reservationen släppts från mitt konto. Lite märkligt även om Apple säkert kommer att ta betalt... Finns det någon maxgräns för hur länge reservationen håller eller är det ett bra tecken på att Apple snart kommer att skicka beställningen?

  • Medlem
  • 2011-12-02 07:44
Ursprungligen av hkim:

Beställde en 4S den 25/11 via Apple Store. Sedvanligt sätt reserverades beloppet på mitt kreditkort. Nu någon vecka efter (Apple har fortfarande inte skickat beställningen) har reservationen släppts från mitt konto. Lite märkligt även om Apple säkert kommer att ta betalt... Finns det någon maxgräns för hur länge reservationen håller eller är det ett bra tecken på att Apple snart kommer att skicka beställningen?

Det är för att det finns en maxgräns för hur lång tid Apple tillåts hålla beloppet reserverat gentemot banken. För min del hände samma sak och sen drogs pengarna igen, en vecka efter att jag fått luren. Så det är inget konstigt. Se bara till att pengarna finns på kontot, så att det inte studsar när Apple väl skall dra beloppet.

Det är väl bara tjugonde gången frågan om reservation som släppts kommer nu...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-12-02 16:23

Kul att jag har bidragit med någonting väsentligt...

Min 4S, 64GB skickades idag, 4 dygn efter beställning. Bra där Apple Store!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-12-03 21:06

Det var snabbt. Speciellt med tanke på att min 16GB beställdes 25/11 och beräknas levereras först 8-15/12. Skulle de inte ha flera 16GB producerade än 64GB?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-12-03 21:51

Jo, men det var innan alla 16GB sålde slut.

Ursprungligen av hkim:

Det var snabbt. Speciellt med tanke på att min 16GB beställdes 25/11 och beräknas levereras först 8-15/12. Skulle de inte ha flera 16GB producerade än 64GB?

Ursprungligen av hkim:

Det var snabbt. Speciellt med tanke på att min 16GB beställdes 25/11 och beräknas levereras först 8-15/12. Skulle de inte ha flera 16GB producerade än 64GB?

Min hade beräknad leverans 12-19 dec så jag blev lite förvånad.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-12-12 19:16

panikbeställde mig en 4s 16gb(den enda som fanns och orkade inte vänta i en månad på 32/64gb) från tele2 igår och den skickades idag! Hoppas bara att det inte är från en dålig batch! peppar peppar

  • Medlem
  • Gotland
  • 2011-12-19 19:40

Köpte en iPhone 4S 16gb i onsdags trots att jag inte alls tycker den ligger skönt i handen jämfört med tidigare modeller (2G, 3G och 3GS), men kunde inte hålla fingrar i styr när tele2 hade halva priset under en dag. Så blev bara 100kr i månaden i två år (2400kr) istället för 200 i månaden (: Löjligt billigt för en precis ny mobil.

Senast redigerat 2011-12-19 21:01
Bevaka tråden