Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"One more thing"

Tråden skapades och har fått 763 svar. Det senaste inlägget skrevs .

FRYKE:

As we predicted, Pixar short movies are also sold through iTMS. 1.99 USD per flick. Can't be burned on CD, but shared with up to 5 Macs and unlimited iPods. Flix are FairPlay protected, size about 20 MB.

Galet mycket folk här. Syns att jag inte har nått att göra reklam för, då skulle jag lätt lagt in det.
Jo! Det har jag ju. Inser just att 458 pers kommer läsa detta... så... jag är singel! Någon som vet nån schysst brud i Umeå-trakten?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-10-12 20:03

Size per episode: About 180 MB. The videos are 320*240 pixels.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-12 20:04

cvad e det med er? den nya iPoden låter ju ascool, eller e det bara jag?

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 20:07
Ursprungligen av iigloo:

cvad e det med er? den nya iPoden låter ju ascool, eller e det bara jag?

jag tycker också att den verkar jäkligt tuff! är det någon som har bilder?

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2005-10-12 20:04

Snacka om besvikelse. En intryckt iSight i iMac, en fjärr och desperate housewifes. Vilken otrolig besvikelse! Finns det någon annan tillverkare därute som vill släppa DATORER? Jag är spekulant. Linux kanske inte är så tråkigt?

Ursprungligen av Snooze:

Snacka om besvikelse. En intryckt iSight i iMac, en fjärr och desperate housewifes. Vilken otrolig besvikelse! Finns det någon annan tillverkare därute som vill släppa DATORER? Jag är spekulant. Linux kanske inte är så tråkigt?

Lugn nu. De där data-mackapärerna kanske kommer nästa vecka?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-10-12 20:04

Size per episode: About 180 MB. The videos are 320*240 pixels. There will be current shows as well as the archive.

Galet mycket folk här. Synd att jag inte har nått att göra reklam för, då skulle jag lätt lagt in det.
Jo! Det har jag ju. Inser just att 458 pers kommer läsa detta... så... jag är singel! Någon som vet nån schysst brud i Umeå-trakten? *måste tänka på annat än Macar och iPods NÅNGÅNG*

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-10-12 20:08
Ursprungligen av Daniel Eriksson:

Galet mycket folk här. Synd att jag inte har nått att göra reklam för, då skulle jag lätt lagt in det.
Jo! Det har jag ju. Inser just att 458 pers kommer läsa detta... så... jag är singel! Någon som vet nån schysst brud i Umeå-trakten? *måste tänka på annat än Macar och iPods NÅNGÅNG*

hehe klockrent:-D

*lejdis, jag bor i luleå då... *

Två dollar för ett ynka avsnitt av en tv-serie? Tror inte det blir någon dundersuccé precis.

Annars var nyheterna ganska okej. Undrar om det är några fler specs som har ändrats på iMacen?

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 20:05

visst låter det fräckt men de hade ju inte behövt samla halva jorden för att visa den.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-10-12 20:07

Är det över nu?

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2005-10-12 20:09
Ursprungligen av Loranga:

Är det över nu?

Ja, på mer än ett sätt.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 20:10
Ursprungligen av Loranga:

Är det över nu?

Nej.. The best is yet to come

är det någon mer än jag som fortfarande innerst inne hoppas att rapporteringen bara är fejk??

Ursprungligen av mrubenson:

är det någon mer än jag som fortfarande innerst inne hoppas att rapporteringen bara är fejk??

Självfallet- Hoppet är ju det sista som dör...
:rolleyes:

Ursprungligen av mrubenson:

är det någon mer än jag som fortfarande innerst inne hoppas att rapporteringen bara är fejk??

Surt va... är nog bara att sova på saken och tugga i sig dessa faktum..

Ursprungligen av mrubenson:

är det någon mer än jag som fortfarande innerst inne hoppas att rapporteringen bara är fejk??

Surt va... är nog bara att sova på saken och tugga i sig dessa faktum.. APPLE STORE UPPE NU I USA

Vem är gästen här... ja det är faktiskt 1 gäst och 456 medlemmar... ska han/hon värvas ???

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-10-12 20:10

Jag är ganska nöjd... lite besviken på upplösningen på TV-showerna, men hade planerat inköp av en iPod.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-12 20:09

Precis som förra gången.
Försök ladda ner iTunes 5 så får ni ner iTunes 6!

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-10-12 20:12
Ursprungligen av Netzach:

Precis som förra gången.
Försök ladda ner iTunes 5 så får ni ner iTunes 6!

ja! men så var det inte för ca 10 min sen

För det första- har inte folk lärt sig att inte räkna ut Apples ideer på förhand? Tv-shower och musikvideor kommer säkert inte sälja lika bra som musiken men att totalt dissa det är fel.

För det andra- kommer tv-serier och videor komma till Sverige? Det hoppas jag men hoppfull är man ju inte.

Man kan ju hoppas att det är ATI:s nya X1300 pro-grafikkort i imacen eller bättre. I så fall så är det köpläge. Om nya imacen inte har hårdvarustöd för h.264 så är jobbs en komplett idiot.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-10-12 20:10

Nu är det slut!

  • Oregistrerad
  • 2005-10-12 20:12

när besvikelsen lagts sej köper jag nog ipodden

iTunes 6 installerat!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-10-12 20:12

Nu väntar jag på att kunna komma in på applestore och kunna räkna på mitt kommande inköp.

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2005-10-12 20:13

Installerar itunes 6 nu. finns på www.apple.com/itunes/download

Bevaka tråden