Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sydsvenskan nu i iPad

Tråden skapades och har fått 161 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Baron:

Sorry, menade inte att låta dryg.

Ingen fara, du har väl ditt första "dryg" tillgodo ännu ....

Jag har betalat 499:- för ett helår, men idag vill min iPad ha 7:- för att låta mig läsa Sydsvenskan. Alla tidigare nummer står det "Betald" på men dagens ska kosta mig 7:-. Kollade just mitt kontokort, och det har debiterats 499:- till Sydsvenskan.

  • Medlem
  • 2011-03-01 11:51

Det är ett tekniskt fel. Felsökning pågår (om det inte redan är löst).

Ursprungligen av Baron:

Det är ett tekniskt fel. Felsökning pågår (om det inte redan är löst).

Lysande. Får man pengarna tillbaka, för jag ville ju läsa tidningen?

  • Medlem
  • 2011-03-01 13:08

Ingen aning. Jag föreslår att du vänder dig till Kundtjänst.

7 dagar extra fick man som kompensation, så jag är nöjd!

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2011-04-03 10:56

Nu är det trasigt igen. Jag får köpa dagens nummer för 7 kr om jag vill, men att logga in går inte då får jag meddelande om fel epostadress eller lösen.

Det är faktiskt riktigt dåligt när det går sönder så pass ofta. Nu kan dom iaf inte skylla på tryckeriet eller att tidningsbärarna gått vilse.

  • Medlem
  • 2011-04-03 11:05

Hur ofta händer det?
Senaste gången jag hörde att vi hade problem var det Adobes fel, så visst kan vi fortfarande skylla ifrån oss...

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2011-04-03 11:10
Ursprungligen av Baron:

Hur ofta händer det?

För ofta.

Nån gång i veckan som gick, utöver idag då, och sen var det en gång till mellan dess och i början av Mars när pmarriott, några inlägg upp, skrev om sina problem.

  • Medlem
  • 2011-04-03 11:12
Ursprungligen av Mija:

För ofta.

Nån gång i veckan som gick och sen var det en gång till mellan dess och i början av Mars när pmarriott, några inlägg upp, skrev om sina problem.

En gång om året är också för ofta. Hur ofta drabbas du, undrar av ren nyfikenhet? Meddelar du Sydsvenskan när det händer?

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2011-04-03 11:16
Ursprungligen av Baron:

En gång om året är också för ofta. Hur ofta drabbas du, undrar av ren nyfikenhet? Meddelar du Sydsvenskan när det händer?

Jag har skickat mail till kundservice, att ringa idag hjälper inte eftersom det är stängt på helgen. Kontakta oss | Sydsvenskan Kundservice

Förutom när jag skrev om felet tidigare har det drabbat mig 1 gång, för typ 1 vecka sen, men då drabbas visst alla eftersom det nästkommande dag meddelas i tidningen att man får ytterligare 1 vecka förlängd prenumeration. Jag har aldrig haft inloggningsproblem.

Bevaka tråden