Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vargbild på elskåp?

Tråden skapades och har fått 120 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Lustigt hur tråden hamnar högst upp när man gör ett nytt inlägg...

Min favorit Designa ditt eget elskåp Evas favorit Designa ditt eget elskåp...

LCR

röstat, 1847 röster, plats 20 ... det tar sig...

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-09-15 14:05

Den dagliga rösten avgiven, har även länkat till facebookkretsen.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-09-15 15:53
Ursprungligen av MacJake:

Den dagliga rösten avgiven, har även länkat till facebookkretsen.

tack bra initiativ.

vore toppen om alla som har en facebookkrets kunde göra likadant som du ? . tyvärr är jag inte någon stor anhängare av facebook utan jag är mer REAL face to face typ ..

problemet är att få den stora massan att lägga en ny röst varje dag vilket jag ser som absolut nödvändigt om man ska ha med täten att göra, eftersom tävlingen först avslutas den 26 september !!!!!.

så nu trappar vi upp ansträngningarna och ser om VI KAN FÅ fler att gilla "vargen" ..

Hänger ni med ????

Drog iväg en röst.
Räknar med samma entusiasm nästa gång jag lägger upp nåt på Threadless

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-09-15 17:10
Ursprungligen av Laseranders:

Drog iväg en röst.
Räknar med samma entusiasm nästa gång jag lägger upp nåt på Threadless

hehehe.. då får du nog bejaka den kvinnliga sidan inom dig

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-09-15 17:38
Ursprungligen av Laseranders:

Drog iväg en röst.
Räknar med samma entusiasm nästa gång jag lägger upp nåt på Threadless

Jag ska nog försöka ställa upp om det är något "bra"

Men vad är "Threadless"?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-09-15 17:35

Det här är ju riktigt roligt. Och vet ni vad vi gör nästa år? Om det blir en liknande tävling då förstås. Jo, då tar vi fram en alldeles egen 99Mac-bild som vi tävlar med. (här finns ju så många duktiga och kreativa konstnärer) Och om vi gör det så kan vi nog lägga ut länken på det öppna forumet också. Vi kommer att vinna så det bara visslar om det
Fast i år morrar vi fram Yvonne och hennes varg! Har försökt förklara för henne hur hon ska lägga in länken på tävlingens facebooksida. Det har inte gått så bra så hon ska få guidning per telefon i kväll.

Threadless.com
T-shirtshop där folk får lägga in sina egna designs och sen bestäms det vilka som trycks upp genom en omröstning. Jag ska lägga upp nåt grymt nån gång, men just nu har jag för mycket annat att stå i.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-09-16 06:47
Ursprungligen av Laseranders:

Threadless.com
T-shirtshop där folk får lägga in sina egna designs och sen bestäms det vilka som trycks upp genom en omröstning. Jag ska lägga upp nåt grymt nån gång, men just nu har jag för mycket annat att stå i.

Det låter kul, du får återkomma. Nog ska jag rösta (ja, om jag gillar det förstås)
Nu ska jag vargrösta

Trevligt att se att vargen Designa ditt eget elskåp klivit upp till plats 19 och det är knappt 50 kvar till plats 18 (som det ser ut nu ...)

LCR s favorit Designa ditt eget elskåp har det lite motigt så vi kanske kan ge det ett klick - vilket jag gjort

Själv har jag en annan favorit som ni gärna får klicka lite på Designa ditt eget elskåp

LCRs och min favorit hotar inte på något sätt vargen så det är riskfritt att klicka

Hur som helst klicka på och låt oss snart se vargen på plats 18 och kanske 17 innan dagen är slut.

Senast redigerat 2010-09-16 07:37
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-09-16 07:20
Ursprungligen av macwitty:

Trevligt att se att vargen Designa ditt eget elskåp klivit upp till plats 19 och det är knappt 50 kvar till plats 18 (som det ser ut nu ...)

LCR s favorit Designa ditt eget elskåp har det lite motigt så vi kanske kan ge det ett klick - vilket jag gjort

Själv har jag en annan favorit som ni gärna får klicka lite på Designa ditt eget elskåp

LCRs och min favorit hotar inte på något sätt vargen så det är riskfritt att klicka

Hur som helst klicka på och låt oss snart se vargen på plats 18 och kanske 17 innan dagen är slut.

Nu har jag varit in och röstat på alla tre. Länken till din favorit funkar inte men namnet (elisabeth maanson) syntes i adressraden så det gick att söka på henne.

Ursprungligen av macwitty:

Trevligt att se att vargen Designa ditt eget elskåp klivit upp till plats 19 och det är knappt 50 kvar till plats 18 (som det ser ut nu ...)

LCR s favorit Designa ditt eget elskåp har det lite motigt så vi kanske kan ge det ett klick - vilket jag gjort

Själv har jag en annan favorit som ni gärna får klicka lite på Designa ditt eget elskåp

LCRs och min favorit hotar inte på något sätt vargen så det är riskfritt att klicka

Gillar också den där med sladdarna (la en röst) men jag tycker att den hade varit mycket snyggare om den hade varit assymetrisk istället.

LCR

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-09-16 10:07
Ursprungligen av macwitty:

Trevligt att se att vargen Designa ditt eget elskåp klivit upp till plats 19 och det är knappt 50 kvar till plats 18 (som det ser ut nu ...)

LCR s favorit Designa ditt eget elskåp har det lite motigt så vi kanske kan ge det ett klick - vilket jag gjort

Själv har jag en annan favorit som ni gärna får klicka lite på Designa ditt eget elskåp

LCRs och min favorit hotar inte på något sätt vargen så det är riskfritt att klicka

Hur som helst klicka på och låt oss snart se vargen på plats 18 och kanske 17 innan dagen är slut.

en röst på vargen en på sladdarna:)

hoppas vargen får stöd i facebook världen, har ni påkallat dess excistens där .

eftersom det är en ny sida så kanske det underlättar med länkarna

Vargen just nu på plats 17 med 25 röster till plats 16 Designa ditt eget elskåp

LCR s favorit staden Designa ditt eget elskåp

Mina Sladdar Designa ditt eget elskåp

och så har vi Packman Designa ditt eget elskåp

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-09-21 17:51
Ursprungligen av macwitty:

eftersom det är en ny sida så kanske det underlättar med länkarna

Vargen just nu på plats 17 med 25 röster till plats 16 Designa ditt eget elskåp

LCR s favorit staden Designa ditt eget elskåp

Mina Sladdar Designa ditt eget elskåp

och så har vi Packman Designa ditt eget elskåp

Jättebra! Nu har jag varit in och röstat på alla

Ursprungligen av macwitty:

När jag först såg sladdarna var jag inte så pigg, men nu måste jag erkänna att jag får lite hotrod pinstriping känsla i och med symetrin.

Röst lagd

LCR

Ursprungligen av Eva:

Har ingen aning om var i Stockholm elskåpen hamnar! Men om "vår" varg kommer med så tar vi naturligtvis reda på vart den är. Öl och vargprat blir trevligt Och så måste vi ta ett lagfoto vid vårt vargskåp!

Eller kaffe och kakor

Ursprungligen av LCR:

När jag först såg sladdarna var jag inte så pigg, men nu måste jag erkänna att jag får lite hotrod pinstriping känsla i och med symetrin.

Röst lagd

LCR

Visst är det lite traditionell konst, kurbits bygger väl på samma sak

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-09-21 20:19
Ursprungligen av macwitty:

Eller kaffe och kakor

Eller te och kaka

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-09-21 21:50
Ursprungligen av Eva:

Eller te och kaka

te alla dagar i veckan, min favorit just nu är "berry Rosehip" från FRIGGS, ett Ekologiskt örtte med Hibiskus, Nypon, blåbär & svarta vinbär

Endast naturliga råvaror skriver dom ..... någon som vill ha ett smakprov kan skicka iväg ett paket . Har bunkrat upp ett lass.....

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-09-21 21:59
Ursprungligen av CUBEIS:

te alla dagar i veckan, min favorit just nu är "berry Rosehip" från FRIGGS, ett Ekologiskt örtte med Hibiskus, Nypon, blåbär & svarta vinbär

Endast naturliga råvaror skriver dom ..... någon som vill ha ett smakprov kan skicka iväg ett paket . Har bunkrat upp ett lass.....

Det låter jättegott! Kan tänka mig att det passar utmärkt som kvällste.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-09-21 22:04
Ursprungligen av Eva:

Det låter jättegott! Kan tänka mig att det passar utmärkt som kvällste.

stämmer bra Jag är nog tefrälst. En choklad kladdkaka kan slinka ner tillsammans med en kopp te:"> eller en "bit mörk choklad av den bästa sorten förstås"

Kaffe intas endast i sällskap med en god likör ex cointreau

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-09-23 11:16
Ursprungligen av CUBEIS:

te alla dagar i veckan, min favorit just nu är "berry Rosehip" från FRIGGS, ett Ekologiskt örtte med Hibiskus, Nypon, blåbär & svarta vinbär

Endast naturliga råvaror skriver dom ..... någon som vill ha ett smakprov kan skicka iväg ett paket . Har bunkrat upp ett lass.....

Jag sökte "Berry Rosehip" på min ICA-affär men det fanns inte. Idag ska jag åka till Stockholm, hoppas på bättre lycka där!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-09-23 11:26
Ursprungligen av Eva:

Jag sökte "Berry Rosehip" på min ICA-affär men det fanns inte. Idag ska jag åka till Stockholm, hoppas på bättre lycka där!

Åhh Stockholm längtar lite dit, en sån vacker stad, tänkte åka upp denna helg om det varit sol skulle visst bli lite regn. Vi tänkte ta Birka Paradise båten över till Finland. Har ni prövat den ?

Åker nog nästa helg om solen skiner.

Har ni tänkt på att solen nästan alltid skiner i Stockholm, en massa soltimmar där, hmmmmm jämfört med Göteborg

Bara strosa runt lite är oxå underbart.

Ha det så trevligt i Stockholm Eva.

Du kan "reka" lite gällande lämpliga elskåp

Ursprungligen av CUBEIS:

Åhh Stockholm längtar lite dit, en sån vacker stad, tänkte åka upp denna helg om det varit sol skulle visst bli lite regn. Vi tänkte ta Birka Paradise båten över till Finland. Har ni prövat den ?

Åker nog nästa helg om solen skiner.

Har ni tänkt på att solen nästan alltid skiner i Stockholm, en massa soltimmar där, hmmmmm jämfört med Göteborg

Bara strosa runt lite är oxå underbart.

Ha det så trevligt i Stockholm Eva.

Du kan "reka" lite gällande lämpliga elskåp

Birka Paradise är trevlig, den kan jag rekommendera!
Den färjan har ju soldäck med pool ombord så det gör inget ifall det regnar ute.

Solen skiner här så ska försöka hålla kvar den till helgen.

On-topic, har röstat idag igen.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-09-23 14:48
Ursprungligen av keptang:

Birka Paradise är trevlig, den kan jag rekommendera!
Den färjan har ju soldäck med pool ombord så det gör inget ifall det regnar ute.

Solen skiner här så ska försöka hålla kvar den till helgen.

On-topic, har röstat idag igen.

Sant, men vill gärna "gassa" lite sol på naturliga soldäck med en kall öl
naturligt är bäst

Solen framme fredag men lördag tyvärr mulet i huvestan .

Hoppas inga stygga vargar dyker upp på båten. avvaktar lördagens prognos i morgon för att se om den skulle ändra sig. då sticker jag med kort varsel. Hoppas bara att SJ är på G.

Ursprungligen av macwitty:

Eller kaffe och kakor

Du är min typ av katt!

LCR

Tack Eva för påpekandet - har rättat det i mitt tidigare inlägg
Designa ditt eget elskåp

Fattar inte varför de gör länkar med ( ) - det är då det blir konstiga tecken när man kopierar för att skicka. Inser att det är det som hänt med en del som klagar på att deras länkar inte funkar.

elisabeth-maansson-(2).aspx
blir till
elisabeth-maansson-%282%29.aspx

Jag la bara fram Designa ditt eget elskåp för att jag gillade den, inte för att försöka få upp den som med vargen.

Jag röstar på den för att jag gillar den och på vargen för att Eva bett om det...

LCR

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-09-16 13:17
Ursprungligen av LCR:

Jag la bara fram Designa ditt eget elskåp för att jag gillade den, inte för att försöka få upp den som med vargen.

Jag röstar på den för att jag gillar den och på vargen för att Eva bett om det...

LCR

Bra då vet vi det. tack för uppoffringen. Självklart ska du rösta på den du gillar ingen som tvingar dig till något annat.

Jag röstar på vargen för jag gillar motivet och detaljerna, samt att det hela är en kul ide och grej .

Samtidigt om jag kan hjälpa och göra någon annan glad så är min dag , vecka räddad.

Senast redigerat 2010-09-16 13:34
Bevaka tråden