Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac OS X 10.5.3 har börjat testas

Tråden skapades och har fått 217 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Lund
  • 2008-05-28 10:38
Ursprungligen av Johan S:

Jag kan ju logga in med samma uppgifter på ADC-member sidan...

Ajdå.

Då får det väl bli denna då: Bug Reporter Connection Problems

  • Medlem
  • Arvika
  • 2008-05-28 10:22

Färgprofilen på min externa skärm har börjat ändra sig själv efter att skärmsläckaren varit framme / vila... nån mer som märkt detta? hoppas det åtgärdas i 10.5.3

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-28 11:24
Ursprungligen av ledin:

Färgprofilen på min externa skärm har börjat ändra sig själv efter att skärmsläckaren varit framme / vila... nån mer som märkt detta? hoppas det åtgärdas i 10.5.3

Har också haft det problemet. Det räcker att öppna monitor pref panen så återställs färgerna. Kanske var det en slump men 2 veckor efter att skärmsläckaren ändrade färgerna så dog logicboarden. Har en 15" Macbook Pro köpt i slutet på juni 2007.

//Rob

  • Medlem
  • Arvika
  • 2008-05-28 18:46
Ursprungligen av Robo-X:

Har också haft det problemet. Det räcker att öppna monitor pref panen så återställs färgerna. Kanske var det en slump men 2 veckor efter att skärmsläckaren ändrade färgerna så dog logicboarden. Har en 15" Macbook Pro köpt i slutet på juni 2007.

//Rob

Ja precis det är bara att gå in där så ändras de tillbaka...konstigt

Nu är det bara att ladda ner, finns i programuppdateraren....

På en onsdag? Nåväl. Jag klagar inte. Halleluja! Äntligen.

Ursprungligen av ledin:

Färgprofilen på min externa skärm har börjat ändra sig själv efter att skärmsläckaren varit framme / vila... nån mer som märkt detta? hoppas det åtgärdas i 10.5.3

Jodå, detsamma gäller helskärmsläget för coverflow i iTunes. Färgprofilen försvinner för ett ögonblick, det märks tydligt.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-05-28 19:56

Stänger denna tråd.

10.5.3 har släppts och jag hänvisar fortsatt diskussion till den tråden istället.
http://www.99.se/nyhetstips-mac/243990-mac-os-x-10-5-3-r-sl-ppt.html

Bevaka tråden