Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Test av screenprotectors

Tråden skapades och har fått 244 svar. Det senaste inlägget skrevs .

ok, tack iaf

  • Medlem
  • 2006-01-25 16:00

Missade alla ni IS Nano ägare min fråga eller? *väntar tålmodigt på svar*

  • Medlem
  • 2006-02-01 13:18

Please testa ArtWiss Scratch Stopper. Det är det enda screen/scratch filmskyddet som säljs på applestore till nanon, så det vore jättebra att veta om det är bra när man ska beställa sin nanon från apple.se!!!

  • Medlem
  • 2006-02-02 19:31
Ursprungligen av Mari:

Please testa ArtWiss Scratch Stopper. Det är det enda screen/scratch filmskyddet som säljs på applestore till nanon, så det vore jättebra att veta om det är bra när man ska beställa sin nanon från apple.se!!!

Men du kan köpa IS på www.istuff.se, leverans dagen efter om du betalar med kort. Fungerade hur smidigt som helst, så lås dig inte vid att du måste handla av apple.

Ursprungligen av CBR:

Men du kan köpa IS på www.istuff.se, leverans dagen efter om du betalar med kort. Fungerade hur smidigt som helst, så lås dig inte vid att du måste handla av apple.

Jag beställde med postförskott igår och hämtade ut det idag och jag bor i Luleå långt jävla uppe i landet:D Riktigt nöjd, lite tjorv med att få fast det bra men det gick till slut:D

Jag köpte ett invisible shield från istuff.se och fick den dagen efter jag beställt, bra service! Det var hyffsat lätt att få på baksidan, men svårare med fram och klickhjulet. Jag fick det inte exakt 100% men jag nöjer mig med som det vart. Inget som sticker ut eller så utan bara det att jag är perfektionist:) Men annars är skydded klrat värt pengarna, skyddar mot repor utan att man ser att "fodralet" är där. kööööp!

  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-05 17:16

en fråga... ni som använder IS och Skin Ever har ni annat fodral utanpå?

Ja, originalfodralet..

  • Medlem
  • 2006-02-05 20:19

Jag har en fråga till... Om man köper från iStuff.se har man ändå samma IS garanti?

  • Medlem
  • 2006-02-05 20:27
Ursprungligen av Rapid:

Jag har en fråga till... Om man köper från iStuff.se har man ändå samma IS garanti?

Japp, du registrerar produkten på IS hemsida.

  • Medlem
  • 2006-02-05 21:11

Jag upptäckte en sak till när jag kollade runt på iStuff... IS:en kostar ju nästan 100:- mer om man köper därifrån jämnfört med IS egen shop... :|

  • Medlem
  • 2006-02-08 20:40

'- jag fick min IS till video 30 gb men hur ska jag registrera den :rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2006-02-09 10:44

Såg en instruktionsvideo hur man applicerade IS som någon länkat till i forumen. Har precis fått mitt och hittar inte länken Är det någon som känner till denna video, trodde den fanns på invisible shields webbsida men hittar inte den.

den finns på invicble shield hemsidan men jag kan inte länken och det är nog svårt att hitta den på is

  • Medlem
  • 2006-02-09 22:26

hur ska man registrera sin is ?

  • Medlem
  • 2006-02-12 17:52

Martin fields var ju otroligt fult.

Ursprungligen av Hung:

Martin fields var ju otroligt fult.

Ja, om man jämför med IS så är alla fodral fula...:)

  • Oregistrerad
  • 2006-02-12 19:06

Köpte och satte på ett Invisible Shield förra veckan.
Efter att ha läst här trodde jag det skulle bli otroligt pilligt, jobbigt och frustrerande. Men båda sidorna gick bra på ett försök var. Framsidan fick någon pytteliten luftbubbla som man inte märker och baksidan blev helt 100%. Måste säga att skyddet är otroligt bra, lätt värt pengarna!
Äntligen vågar man använda sin iPod, förut var man rädd för att lägga den på bord osv, men med IS är det
inget att tänka på..

Måste rekommendera denna produkt!

jag ska beställa is imorrn. funderade på ett skydd som var som martin shield fast täkte allt utom hörnen och alla kontakter. har insät att is är bäst.

  • Medlem
  • 2006-02-12 22:15

Jag beställde min IS förra veckan och väntar den komma med posten början på kommande vecka (Om man ska lita på leveranstiden ni säger) Kan knappt vänta!

  • Medlem
  • 2006-02-13 20:12

Köpte ett BSE och fick hem det idag (för er som inte vet är BSE exakt samma som IS, bara billigare men utan garanti). Och jag måste bara säga, FIFAN va snyggt det bler! Alla snackar om att det var svårt att sätta på, men det var ju hur enkelt som helst! Kanske lite jobbigt att sitta och hålla nere kanterna för att dom åkte upp hela tiden, men svårt var det iallafall inte.

Sen att det skulle se bättre ut efter 24-48 timmar... Mitt ser redan SKITBRA ut nu.... längtar verkligen tills imorgon så jag får se ifall det blir ännu snyggare Hade repor och fläckar på ipoden, men det försvann när jag satte på skyddet.

Märkte dock att jag fått in ett katthårstrå på sidan, men det får jag leva med. Tur att den hamna på sidan och inte mitt på iallafall.

Tycker det förtjänar högsta beyg!

Till dig HENKE78

http://www.shieldzone.com/movie/install.html

nu har man beställt is. Lite dyrt med 260kr men säkert värt det. Jag längtar att sätta på den och ta bot skyddet som följde med. Jag har inte tagit bort det fast jag fick den på julafton.

  • Medlem
  • 2006-02-14 15:22

Men datorn, använder du inte CoreCase som du vann?

jag kan inte ha corecase shuffle på en ipod video. Corecase shuffle ska jag ge min pappa i födelsedags present.

  • Medlem
  • 2006-02-14 15:36

Ahh okej...

  • Medlem
  • 2006-02-14 16:59

Jag har nu fått min IS Nano... 6 dagar tog det Har inte hunnit applicera den än men ska göra det så fort jag ätit...

  • Medlem
  • 2006-02-14 17:50

Har haft min ipod video nåra veckor nu och igår fick jag min IS från USA (1 vecka).

Slängde på den direkt och det var inte så svårt som jag hade förväntat mig. Det fastande några små dammkorn vid scrollen men annars fick jag till den perfekt. Hade en liten bubbla på skärmen som jag inte fick bort men den försvann inom dygnet.

Nu ser den jävligt bra ut! Känns bra att hålla i den, lite mjukare och säkrare känsla. Har bilder om någon vill se, men man märker nästan inte skyddsfilmen om man inte vet att den är där. 5/5 poäng, tack o hej då :).

  • Oregistrerad
  • 2006-02-14 19:44

vi är alla bildkåta, snälla, posta!!!

  • Medlem
  • 2006-02-14 22:58

Jag har nu applicerat min IS, fick några väldigt små bubblor som jag hoppas försvinner inom de 24 "tork" timmarna. Jag började med framsidan (vilket var tur), sedan efter 15-20 minuter bestämde jag mig för att jag inte blev nöjd, det stack ut lite på undersidan och den satt inte bra runt klickhjulet så jag drog bort den, den satt då redan väldigt hårt och jag fick nästan en hjärtattack. Jag blötte iaf ner den igen och satte på den, det blev OTROLIGT dåligt och jag hämtade moraliskt stöd i form av förälder. Hon sa åt mig att göra det igen och det gjorde jag, blev mycket bättre. Men ett tips till er där ute: Dra inte bort den igen efter 20 minuter, bestämm er om det duger direkt. Baksidan gick sedan väldigt bra, behövde bara göra om en gång. En kant hann dock torka så jag tog och blötte ned den med en örontops och drog den efter sidan. Fungerade jättebra. Kan inte vänta att se hur det blev

Bevaka tråden