Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99Mac PUB STHLM - 11e December

Tråden skapades och har fått 210 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-12-12 20:35

Vad är det för märkliga lasertungor i taket?

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Gambit:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:
Jag ska stänga min PM-mapp, jag är så dålig på att svara där tyvärr. Testa att ringa - du har ju numret!

Lol...nej, inte du Martin Björnström.
Det var Belak jag ville snacka med.
Sorry

Vi får väl hitta på något unikt smeknam åt Martin Björnström...

/M

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Taz_1999:
Mera bilder! Enjoy!

http://www.immitt.com/galleries/

/Ola

Härligt Ola!
Min favispartyboy

Kul med bilder! Men var är bartjejen? Byt ut en av bilderna på Arvid mot henne...

Dem har jag behållit själv...*Mwhahaha!*
Skoja bara...de ligger här för att killen som så desperat ville ha dem skulle uppenbara sig så att jag kan skicka dem till honom.

Däremot kan jag inte sätta upp dem på någon ftpsida med tanke på PUL etc.

Den stackars tjejen var ju ont anande och trodde säkert att den storögda pojken som plåtade henne skulle ha fotona privat

Jag kommer bara inte ihåg vad han heter
Han får helt enkelt höra av sig till mig istället.

  • Oregistrerad
  • 2002-12-12 22:01
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Gambit:
Jag kommer bara inte ihåg vad han heter
Han får helt enkelt höra av sig till mig istället.

Var det inte han som var #2 från början?!

På bilderna menar du?
Eller nr 2 på något annat sätt?

På denna bild sitter han till vänster.
Namn?

http://w1.865.telia.com/~u86524989/p6.html

[ 12 December 2002, 22:32: Meddelandet ändrat av: Gambit ]

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Taz_1999:
Mera bilder! Enjoy!

http://www.immitt.com/galleries/

/Ola

mumsig kvalitet på bilderna Ola! Kameratyp?

Anders
(som SKAAAA komma nästa gång!)

1. Killen brevid Glemme heter Albert. Hej Albert, gillar din mobiltelefon!

2. Jag och Gambit hade likadana PowerShot G2 som jag tycker är en helt underbar kamera. Jag hade dock både vidvinkel och blixt. Bilderna på min site är 25% av maxstorlek i kameran.

Mer kamerainfo:

http://www.dpreview.com/

http://www.megapixel.net/

/Ola

Typiskt att jag missade detta.

Hoppas det inte dröjer för länge till nästa gång.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-12-13 14:41
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Gambit:
Den stackars tjejen var ju ont anande och trodde säkert att den storögda pojken som plåtade henne skulle ha fotona privat

Jag kommer bara inte ihåg vad han heter
Han får helt enkelt höra av sig till mig istället.

App, app app. Det var jag som fotade.. På anonym persons begäran.. Jag frågade henne först och hon var helt med på iden. Personen som ville ha bilderna har även fått hennes telefonnummer och vi får se var historien slutar.. Kan säga att det var rätt kul kväll.

/glemme

Som synes...

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: glemme:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Gambit:
Den stackars tjejen var ju ont anande och trodde säkert att den storögda pojken som plåtade henne skulle ha fotona privat

Jag kommer bara inte ihåg vad han heter
Han får helt enkelt höra av sig till mig istället.

App, app app. Det var jag som fotade.. På anonym persons begäran.. Jag frågade henne först och hon var helt med på iden. Personen som ville ha bilderna har även fått hennes telefonnummer...

/glemme

Ja?
Det var ju det jag skrev ju! :rolleyes:

Vad jag svarade på var om bilderna kunde läggas upp varvid jag svarade nej eftersom flickan inte tillfrågats.
Privat bruk utav beundraren är en helt annan sak och bilderna är skickade!

/G

  • Oregistrerad
  • 2002-12-13 20:46

Var det bara jag som gillade hennes rumpa? Jag är nog ganska säker på att både Jürgen och glemme hade svårt att hålla ögonen i styr...
Vad dom än säger...

Söndag är det date..

Good luck med daten, Abbe
Hoppas hennes hjärna är lika fantastisk som hennes rumpa åxå

(Fast vad vet jag, det kanske inte betyder någe)

  • Oregistrerad
  • 2002-12-14 09:09

Tackar så mycket Gambit, inte minst för senast. Bra gjort.

Det är en kombination det där med hjärna och rumpa.. Vill ha bägge delarna. Finns ju faktiskt mer ändå.. Sen får ju framtiden visa om hon kan ge mig det... Men till att börja med får jag väl nöja mig med att hon fungerar bra som ögongodis.

Akta dig Abbe, hon kanske läser här.

Ja akta dig Abbe.. vi noterade ju att dom hade en Mac där bakom baren..
Abbe.. utgång ikväll? el ska du kurera dig inför morgondagen?

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Abbe:
Var det bara jag som gillade hennes rumpa? Jag är nog ganska säker på att både Jürgen och glemme hade svårt att hålla ögonen i styr...
Vad dom än säger...

Söndag är det date..

Jag hörde rykten om att Jürgen gillade hennes öronsnibbar.

  • Oregistrerad
  • 2002-12-14 17:00

Min ekonomi säger att det inte är någon utgång... Brände mina matpengar senast.. Sen jobbar jag ju imorgon och borde ju vara i ok skick så jag klarar av att vara vaken när jag förhoppningsvis träffar Anna..

Citat:

quote:Jag hörde rykten om att Jürgen gillade hennes öronsnibbar.

Uj, vilken pervers djävel!

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Patrik Skulski:

Citat:

quote:Jag hörde rykten om att Jürgen gillade hennes öronsnibbar.

Uj, vilken pervers djävel!

Hehe...bättre än fotfetichist. Hög riskfaktor där för ev. stank!

Finns nog värre saker man kan vara än fotfetichist, fast det ska vi nog inte ta upp här.

Hoppas det går vägen för Abbe i alla fall.

Edit: Dvs. rätt väg.

[ 15 December 2002, 22:24: Meddelandet ändrat av: Patrik Skulski ]

  • Oregistrerad
  • 2002-12-16 08:45

Kan ju bara säga att det var en väldigt trevlig kväll igår... Som det lär bli fler av också.. Hon slog alla förväntningar med råge..

Kan ju nämna för vissa att hennes rumpa inte var stor. Utan att det i detta fall rörde sig om en vältränad stålrumpa på en i övrigt väldigt fin kropp... På en personliget som var helt underbar och har fått mig knäsvag.

Mycket tankar som rör sig i skallen nu... Men tack alla ni andra som hände i baren med mig och fick mig framstå så bra förhållandevis.

Det varkar som om ni har haft en riktikt trevlik kvall!!! Sjalv kunde jag inte med verka da jag sitter i Californien. Var pa Apple store i San Diego och det var en leksaksaffar for vuxna!!!
Lev val T-son

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Abbe:
Kan ju bara säga att det var en väldigt trevlig kväll igår... Som det lär bli fler av också.. Hon slog alla förväntningar med råge..

Kan ju nämna för vissa att hennes rumpa inte var stor. Utan att det i detta fall rörde sig om en vältränad stålrumpa på en i övrigt väldigt fin kropp... På en personliget som var helt underbar och har fått mig knäsvag.

Mycket tankar som rör sig i skallen nu... Men tack alla ni andra som hände i baren med mig och fick mig framstå så bra förhållandevis.

Ahh, det är nu man är glad att man har världens sexigaste och trevligaste flickvän..

Några planer på när det ska ske nästa gång?

Själv tycker jag att det vore skönt att ta det lite lugnt just nu och njuta utav Julen och Nyåret (då man inte jobbar, vilket man ju gör nästan varje dag i alla fall).

/G

Riktigt så fort hade jag inte tänkt mig det heller.

Bevaka tråden