Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken hörlur använder du? Varför?

Tråden skapades och har fått 123 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Shure E2c

Jag har ett par e2c:or, men är rätt sugen på att uppgradera till e4c:or...

får se hur det blir med det..

Jaja, tillbaka till verkligheten, jag köpte min e2c:or för att jag ville prova på kvalitetslurar.
Det är helt suveräna så när som på basen, den kunde varit tyngre, men det löses lätt med känsla för hur en equalizer ska behandlas

  • Medlem
  • International user
  • 2008-12-06 00:38

I denna tråd verkar det hänga ett gäng hörlurskunniga folkens. Jag har flera par Sennheiser PX100 till mina iPods, men muffarna (örondynorna) har en förmåga att gå upp i rök. Var köper man nya sånna? Både vita och svarta. F.ö är PX100 de mest prisvärda lågprislurarna i dag. Grymt hållbara i jämfört med Koss PortaPro.

Ursprungligen av c5j:

I denna tråd verkar det hänga ett gäng hörlurskunniga folkens. Jag har flera par Sennheiser PX100 till mina iPods, men muffarna (örondynorna) har en förmåga att gå upp i rök. Var köper man nya sånna? Både vita och svarta. F.ö är PX100 de mest prisvärda lågprislurarna i dag. Grymt hållbara i jämfört med Koss PortaPro.

Aj fan? Hoppas jag slipper sånt. Jag har precis köpt ett par och moddat dem så att de funkar som headset.
Sjukt prisvärda lurar i alla fall.

iPod Touch V2
Electric Avenues PA2 V2 förstärkare
DENON AH-G500

Bevaka tråden