Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

The Precious is here!

Tråden skapades och har fått 93 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-03-17 18:03

En fördel som jag observerat efter att jag börjat använda PB12" är att 15"-skärmen till cuben på jobbet och 15"-skärmen på min iMacG4 hemma helt plötsligt blev stora efter att under en längre tid "krympt" (Drägglat för mycket över nya 20"-skärmen och 17" iMacG4:an). Har Apple tänkt ut det så tro?

Fast å andra sidan viner HD på iMacen hemma än värre nu! (Skall bytas dock)

[ 17. mars 2003, 18:04: Meddelandet ändrat av: KalleG ]

  • Medlem
  • 2003-03-18 10:43

Jaaaaa, ... idag kommer den.

"18 Mar 2003 09:27 Gothenburg Out For Delivery ".

  • Medlem
  • 2003-03-18 11:09

Vad härligt det är att bo i Göteborg.
TNT kom med PB:en 10:45!!!

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Christopher Papastefanou:
Min älskling gjorde mig riktigt förbannad för första gången ikväll

Det låg två windows-servrar mountade på skrivbordet kvar sen hon var inkopplad på jobbet. Att ejecta/unmounta dem med ett annat nätverk inkopplat samtidigt som tre program skall starta, varav det ena var kraschbenägna First Class, kan verka tungt, men hon skall inte behöva säcka ihop helt. Fem minuters (kändes som fem timmars) force quittande förgäves och frustrerat stirrande på badbollen blev för mycket för mig och jag slet under svordomar ut batteriet.

Lite segande och program som lägger av går jag med på, men ett kraschande Mac OS X är mer än vad mina nerver tål. Tror jag öste hela förrådeet av svordomar, nedvärderande tillmälen och könsord över henne

Nu leker jag inte mer med henne ikväll...vi är osams

/c

Kanske lite sen hjälp men jag glömmer också att slänga ut server-mappar innan jag stänger locket. För mig räcker det oftast med att starta om Findern, i värsta fall logga ut och in igen.

Men det är sant som du säger, Findern bör upptäcka att servern inte är där längre och slänga ut diskarna automatiskt.

Kanske i 10.3? who´re you gonna call?

Bevaka tråden