Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden för alla som beställt en MacBook C2D (nov -06)

Tråden skapades och har fått 546 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Harestad
  • 2006-12-22 15:38

Min MB kom också igår Hade nästan gett upp hoppet om en tidig julafton, men där ser man

  • Oregistrerad
  • 2006-12-22 20:41

Så fick man sin idag kl 12, inget fel på den så jag är bara glad.
2Gig CPU oc lika mycket RAM.

Min tidiga Julklapp till mig själv

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-01-16 02:27

Jag vandrade in på MediaMarkt idag å köpte en MacBook C2D, den svarta. De säljer dem för 13990:- (AppleStore tar 14800:-). Lite halvimpuls sådär, min iBook G4 har börjat få problem och jag måste verkligen ha en Mac så jag slog till och säljer iBooken så fort den är servad. På köpet kan jag även slänga ut en sleten PC som var tänkt att användas till lite Win-applikationer som nu den lilla svarta kan fixa i stället. 2007, in med det nya...

Macbooken levererades 1 vecka innan leveransdatum och med en vanlig postbil, inte UPS alltså. Härligt!

  • Medlem
  • Österåker
  • 2007-01-24 21:55

Väntar på att få min Macbook, den skickades igår. Skickas från Asien eftersom jag ändrat konfigurationen och beställt ett LArobe fodral.

Beräknad ankomst den 2:a Februari. Hoppas man får den då, om inte innan. Då jag ska resa bort sen.

  • Medlem
  • 2007-01-27 13:25

Beställt en svart MacBook idag med 2GB RAM 120 G Disk. Velade länge mellan MacBook Pro och MacBook. Men efter mycket hitande och ditande så kom jag fram till att jag klarar mig alldeles utmärkt med en MacBook. Kommer att köra mestadels iPhoto, Keynote, Surfa , XCode,Ruby och dessutom en hel del Parallels med Oracle XE , Application Express och Toad samt Office under Windows XP på den. Kände att jag inte direkt har behov av det vassare grafikkortet som siter i Macbook Pro därmed. Min trotjänare iBook G4 kommer nu att snart tas över av en fröväntansfull svåger som efter att ha krashat WIndows 1000 tals gånger nu äntligen har sett ljuset och blivit frälst och behöver en simpel bärbar dator för mestadels surfning och musik.

Mvh
/Ulf H

  • Medlem
  • Hässleholm
  • 2007-02-05 23:53

äntligen! måste skriva av mej!

efter att ha köpt en mac mini(cs 512mb) i juni förra året har jag gått upp mej!
till en vit mb mellanmodell 2gb ram och jag e så kär att jag lätt väljer min nya dator framför brudar, pubrännande och anndra livsnödvändiga saker
så nu har man kanske sparat pengar! eller inte!

tog en vecka och en helg att få hem! beställde en fredag fick måndag.

inga fel änsålänge och jag e nööjd!

Bevaka tråden