Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacBook får Core 2 Duo

Tråden skapades och har fått 130 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Freddo: Jag har resonerat likadant som dig och beslutat mig för att jag inte orkar vänta mer utan beställer Macbook-modellen som är aktuell nu. Jag kommer mest att surfa, skriva och göra musik så jag inbillar mig att datorn ska klara det.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-11-15 13:24

Jag är inne på samma spår. Man kan ju inte vänta i all evighet utan får helt enkelt vara nöjd med att man orkade vänta in den här uppgraderingen. Förmodligen kommer macbooken ändå sparka skiten ur min ibook 1,2 ghz. Det ser jag verkligen fram emot.

Köp och var glad!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-11-15 17:00
Ursprungligen av Freddo:

Jag är inne på samma spår. Man kan ju inte vänta i all evighet utan får helt enkelt vara nöjd med att man orkade vänta in den här uppgraderingen. Förmodligen kommer macbooken ändå sparka skiten ur min ibook 1,2 ghz. Det ser jag verkligen fram emot.

Köp och var glad!

MacBooken klarar en massa vackra spel finare än en del stationära Dellar. Köp å va glada, håller med!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-11-22 03:32
Ursprungligen av boris91:

MacBooken klarar en massa vackra spel finare än en del stationära Dellar. Köp å va glada, håller med!

Jämför du med datorer som kom långt före macbooken nu? En lika ny dator är svårt att få med sämre grafikkrets.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-11-16 16:52

imorgon klockan 08.00!!!

Har precis fått mail att min MacBook C2D kommer till mig klockan 08.00 imorgon bitti!!!
kan knappast vänta!!!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-11-17 14:06
Ursprungligen av Marcus T:

Har precis fått mail att min MacBook C2D kommer till mig klockan 08.00 imorgon bitti!!!
kan knappast vänta!!!

Fått Macen?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-11-21 16:47

har varit utan internet, ja, jag har fått macen,
den är toppen så klart

För mig som på sin höjd är intresserad av spel som Civilization II - IV borde det väl verkligen inte vara några problem?!

Ursprungligen av glitchpunk:

För mig som på sin höjd är intresserad av spel som Civilization II - IV borde det väl verkligen inte vara några problem?!

Det verkar inte vara totalt smärtfritt med Civ 4, du kan läsa mer här: http://www.99mac.se/allt-om-spel/105190-tips-om-spel-till-mb.html

monkey_man: Acceptabelt är gott nog åt mig då jag inte lär spela särskilt mycket och ofta, men tack för tipset!

För er som beställt en ny MacBook och vill snacka med andra om detta har vi en annan tråd där det pågår för fullt:

Tråden för alla som beställt en MacBook C2D (nov -06)

Bevaka tråden