Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ja e så jävla glad idag!

Tråden skapades och har fått 3729 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Den 1:a september blev jag pappa.
Helt fantastiskt!

Ursprungligen av Engalunda:

Den 1:a september blev jag pappa.
Helt fantastiskt!

Grattis!

Ursprungligen av Engalunda:

Den 1:a september blev jag pappa.
Helt fantastiskt!
[ATTACH="CONFIG"]34608[/ATTACH]

Stort grattis!

  • Medlem
  • Neverland
  • 2012-09-03 22:54
Ursprungligen av Engalunda:

Den 1:a september blev jag pappa.
Helt fantastiskt!

Grattis!

Skön bild också.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-09-11 10:51
Ursprungligen av Engalunda:

Den 1:a september blev jag pappa.
Helt fantastiskt!

Stort grattis!

Grattis!

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2012-09-04 07:55

Det händer inte så många gånger man blir far så försök komma ihåg den känslan framöver i livet. Den berusar.
Grattis!

Senast redigerat 2012-09-04 12:33
  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2012-09-04 12:00

Min morfar blev far 15 gånger

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2012-09-04 12:34
Ursprungligen av onnyt:

Min morfar blev far 15 gånger

Brås du på honom........?

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2012-09-09 15:08
Ursprungligen av Le:

Brås du på honom........?

Nej jag håller mig med två barn och det lär inte bli fler Jag har ganska många kusiner med tanke på att farsan hade 9 syskon.

Äntligen på väg hem till Sverige efter en vecka i Kina. Längtar efter makaroner och stekt korv och tystnad!

  • Medlem
  • Gävle
  • 2012-09-09 16:03

Nu är jag påväg hem till Gävle efter ännu en helg full med studier för att bli massageterapeut, nu är det bara en helg kvar så är man utbildad förhoppningsvis

Skönt att sitta på tåget och använda Sj:s internet på sin fortfarande inte inskrivna MacBook Air

Gjorde slutligen uppdateringen av min site. Wohoo!

  • Medlem
  • 2012-09-11 12:30

Säg till om du vill ha feedback på innehållet.

Ursprungligen av klarabara:

Gjorde slutligen uppdateringen av min site. Wohoo!

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2012-09-23 14:22

Barnslig som jag är tycker jag att det är jättekul att Hamleys öppnar en butik i Nacka Forum...:)

Pissig dag fick ett avslut med kramar, fin-middag och ett nytt glas till min 3G på posten!
Planerar för min kommande 4S så ifall nån ser den sjukt billigt utan abonnemang etc, PMa mig! I needz it.

Banned iPhone 5 Promo - YouTube

IFK tar hem tre viktiga poäng och slår bort MFF från guldstirden. Inatt sover jag gott!

Svänger till det riktigt bra, var o hälsade på på jobbet. En del frågor om när man kommer tillbaka och trevliga pratstunder, me likes!

Glad

kan troligen (peppar peppar) gå till jobbet på måndag.
Legat hemma sedan i Tisdags och uschlat mig i förkylning, feber, skallebank osv...
Känns som jag börjar återvända till de levandes skara.

Veckan har gått i snigelfart, trökat sig fram, sovit fyra timmar på dagen, två på kvällen, feber, sedan sovit som en klubbad hela natten....

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2012-10-03 00:41

Mästarna slog Luleå på bortaplan.

  • Medlem
  • 2012-10-05 14:27

Fredag idag, då är det ju snart måndag igen!
Nej, jag har inte postat i fel tråd...

Påbörjade mitt letande efter en ex-jobbsplats idag, med bravur! Nu är jag över tröskeln, IT-sverige, nu jävlar!

  • Medlem
  • Vattholma
  • 2012-10-05 22:31

Jag tycker att det är skitkul att jag, och tre andra fotografer, numer finns att beskåda i intervjuform vad det gäller befintligt ljus på moderskapet.se
Det är som ett extra material till en ny kurs som handlar om just befintligt och/eller naturligt ljus.
Är man guldmedlem kan man surfa in på Fyra fotografer om befintligt ljus - Moderskeppet Guld och se alla klippen, är man inte guldmedlem så kan man ändå se två av klippen.
Dvd:n kommer senare i oktober, är du intresserad av fotografi så rekommenderar jag en titt.

  • Medlem
  • 2012-10-09 20:47

Finns ett förslag om att dra in fiber i föreningen. Beslut tas på tisdag nästa vecka.

Idag låg ett efterlängtat paket från Play.com i postfacket så ikväll blir det filmtajm o jag kan med rätta luta mig tillbaks för idag har jag varit ut på två mil cykeltur i det fina höstvädret...med halvvägspaus i shoppingmeckat Birsta.

Frisk luft(Syre), sol(D-vitamin), kaffe(koffein ) och benträning som heter duga, dessutom uträttade ärenden.

Med tanke på att idag skulle vara vilodag efter tre dagar av danskurs samt i lördags då vilken det var vår latinoklubb Club Bachata o under vilken jag dansade nästan i streck, så känns det nästan otroligt att jag gav mig ut igen men jag är lite rastlös...och jag gillar att cykla.

Lika bra att passa på så länge det går för rätt vad det är så är marken vit o hal

  • Medlem
  • 2012-10-16 21:15

I bostadsrättsföreningen röstades det igenom att vi ska få "riktigt" bredband. 1 Gb/s. Beräknas tas i drift i april/maj nästa år. Kan inte tiden gå lite fortare nu?

Har precis bokat en biljett till Dubai. Där har jag aldrig varit. Blir en tur på 6 dagar i slutet på november. Dessvärre inte mycket fritid där, men man får väl förhoppningsvis se lite i alla fall.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-10-17 10:50

Det finns inte så mycket att göra där. Shopping, bada och köra bil i sanden. Så 6 dagar räcker nog, om du inte ska hälsa på någon som bor där.

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2012-10-17 11:37

Jag beställde en Apple TV igår kväll!
Hoppas att den dyker upp innan helgen, så att jag kan kolla på Premier League (på 40" istället för 21,5") och kanske någon bra film.

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2012-10-17 11:32

4-4!!!

Bevaka tråden