Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
inprogress

inprogress

Medlem
  • Plats Göteborg
  • Sysselsättning mac och iphonemupp
  • Registrerad 2009-03-17
  • Senast aktiv 2013-09-18
  • Antal inlägg 29

Foruminlägg

De senaste inläggen inprogress har skrivit i forumet.

Redan gjort allt det där. Detta är svaret som jag fick efter 4 dagar från Spotify support:

"Thanks for contacting Spotify. I'm very sorry to hear you are experiencing issues currently.
So that we can progress, I need to troubleshoot with you.
I need to locate the root cause, in order to analyse and resolve this problem for you.

What operating system are you running on your Mac?
What version of Spotify are you running on your device?

Are you running any third party Spotify software, like a remote program?
Are you running Growl 1.3 or above?
Do you have SIMBL running?
Is your computer on a network?
Are you connected to any cloud systems?
Do you have multiple airports running?

When did the issue occur and were there any changes to anything relevant around the same time?
Does the problem occur at certain times of the day or in certain conditions?
Are you running any active internet security?

Can you try installing this Mac preview version I have attached for you http://download.spotify.com/preview/spotify-app-0.8.2.527.g48d079d8.dmg

1. Quit Spotify
2. In the finder, locate and delete the following folders:
~/Library/Caches/com.spotify.Client
~/Library/Application Support/Spotify
3. Locate and delete the Spotify app (from the application folder)
4. Empty trash, then restart
5. Install the preview version

OSX LION users:
Apple have masked the user "Library" folder to prevent accidental deletion. You can access it by choosing 'Go', from the top menu in the Finder. Hold down 'alt' key, and the library should appear as a folder you can now open."

Jag har samma problem. Renade rubbet, cache och allt i applications support. Har försökt få tag i en gammal version men hittar ingen. Har testat ominstallation 10 ggr nu.

Jag vet att i t ex tweetbot får man gå in och även aktivera pushnotiser i själva tweetbot appen. Hade också problem med det i början just med twitter att notifikationerna inte kom upp men efter att jag aktiverade det i appen också har jag inga som helst problem.

Om det är en klen tröst så tog det 7 dagar för mig att få min utbytt. Om den finns i lager då dvs. Bytte min 4:a en gång.

Min kompis har en 4S och Telenor. Haft precis likadana problem med täckningen som bara försvunnit helt plötsligt och omstart av mobilen krävts. Täckningen höll i vissa fall bara en timme trots att hon rört sig i samma områden som när hon hade 3GS. Fabriksåterställning och softreset gjordes också men inget hjälpte. Läste i en annan tråd igår om att vissa hade haft succé med att göra en nätverksåterställning och bad henne göra det. Efter det verkar det som hennes problem är löst. Ingen omstart på hela dagen idag. Tänkte bara nämna att det kanske inte är helt specifikt problem bara för de med Tele 2?

Ursprungligen av ;:

En vit 32Gb. *check*

Håll er borta för jag ska boka!

min särskriver helt plötsligt ord som inte existerar. gärna med ett par punkter mellan också

Jag måste lämna in min iphone för powerknappen har gått sönder och jag förmodar då att den kommer bli utbytt. Undrar om informationen i appar som t ex. 1password och liknande kommer försvinna trots synk?
Någon som har haft liknande appar och fått behålla informationen vid återställning och tillbakasynk?

Annars blir det väl till att börja skriva ner allt igen på gammalt hederligt sätt...

beställde min den 5/8 på morgonen en 16gb, leverans den 2/9. stod 4 veckors leveranstid på hemsidan då jag gjorde beställningen..

Ursprungligen av martin björkdahl:

16 eller 32gb?

16!

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Eftersom han säger "inte längre", så måste det vara Tre han menar.

De är de enda som först sålde med kontantkort, och sedan slutade med detta.

ja förlåt, jag glömde skriva att det var tre och han=hon.. jag alltså

min kompis ville köpa en iphone 4 igår med kontantkort i malmö men det gick tydligen inte längre. säljaren sa att det kommer dröja minst en månad innan dom släpper på det igen.

idag kom den äntligen! :):):)
håller redan på att synka den med itunes!
4 veckor exakt. det var också den information jag fick vid beställningen.