Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Endast medlemmar på Onsdag!

Tråden skapades och har fått 66 svar. Det senaste inlägget skrevs .

PS. Gambits trevliga inlägg verkar ha gjort susen. Vi har fått många nya medlemmar idag!

[ 23 Oktober 2002, 23:34: Meddelandet ändrat av: Jon Adolfsson ]

35 nya medlemmar!!
Jag tror vi kan sammanfatta vår "stängda dag" som något av en succé. Någon som annorlunda?

Vi har sällan haft så många inloggade som idag. Och det trevliga är att har man en gång loggat in så stannar man inloggad!

Ps. Öppnar dörrarna nu!

  • Oregistrerad
  • 2002-10-23 23:57
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Jon Adolfsson:
PS. Gambits trevliga inlägg verkar ha gjort susen. Vi har fått många nya medlemmar idag!

Ursäkta mig om jag missat något väsentligt här, men hur kan ickemedlemmar ha kunna läsa det om de var utestängda ?!

Jag skulle vilja hälsa alla de 35 nya medlemmarna hjärtligt välkomna!

Hoppas på många intressanta diskussioner med samtliga av er!

/M

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2002-10-24 00:07

Det gäller att man sitter vid sin egna dator då. Eller gäller för mig iallafall. Annars kan jag inte logga in. Fick någon ny inloggningskod för en tid sedan och har ingen aning om hur den var. Slarvigt av mig? Jag vet

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2002-10-24 00:16
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Micke Seid:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Jon Adolfsson:
PS. Gambits trevliga inlägg verkar ha gjort susen. Vi har fått många nya medlemmar idag!

Ursäkta mig om jag missat något väsentligt här, men hur kan ickemedlemmar ha kunna läsa det om de var utestängda ?!

Jon menar säkert att de som läst Gambits trevliga inlägg tidigare får abstinens när de plötsligt inte kommer in

Alltså är det bara att registrera sig för att inte missa något. Jag föstår dem fullständigt, Gambit lyfter verkligen forumet. Alltid sunda åsikter och kloka ord.

>Gambit, hur är adressen till din fanclub?

Hasse

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Hasse A:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Micke Seid:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Jon Adolfsson:
PS. Gambits trevliga inlägg verkar ha gjort susen. Vi har fått många nya medlemmar idag!

Ursäkta mig om jag missat något väsentligt här, men hur kan ickemedlemmar ha kunna läsa det om de var utestängda ?!

Jon menar säkert att de som läst Gambits trevliga inlägg tidigare får abstinens när de plötsligt inte kommer in

Exakt, samt att medlemmar tipsade en hel hög icke-medlemmar, om vad de går miste om.

Bevaka tråden