Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

18 års minimiålder?

Tråden skapades och har fått 92 svar. Det senaste inlägget skrevs .

På min tid som moderator så försökte vi två ggr att införa hårdare moderering. Båda gångerna föll det på att det blev helt enkelt en folkstorm. "Släpp allt fritt", "jag drar om ni inte skärper er" o.s.v. På den tiden så var vi små, och ville ha kvar all expertis, även dom som hotade att dra. Nåja, till viss del. Vi är i en annan sits idag. Hårdare moderering skulle bli jobbigare, för att det är 100 gånger fler inlägg per dag, men samtidigt så skulle vi få bättre kvalité. Blir det bättre kvalité så vill ingen förlora medlemskapet. De som drar, får dra.

"Lyd, eller stick" kanske är ett hårt sätt att se på det, men i våran storlek så kanske det måste införas för att återgå till kvalitén.

Bjrnström skrev inlägget i raseri, och det blir aldrig bra. Jag har gjort det massor med gånger, och vet hur enkelt det är att det inte blir helt som man tänkt sig. Jag vet inte vad Martin tycker nu, men jag håller med majoriteten här. Åldersgräns är inte realistiskt. Vi har flera exempel på duktiga kidz här på forumet. Rajje är en av dom, 2001 var Samuel också kid men wizzig så det förslog.

Mina 5 cent.

Kommer att tänka på en låttext: "he thinks that everyone under 21 is a juvenile"... hmm

Jag har fått uppmaningen att stänga tråden, gör så tillfälligt för att lugna ner situationen. Ska försöka läsa igenom alla inläggen imorgon bitti.

Bevaka tråden