Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Test av Ipod Shuffle 512 MB

Tråden skapades och har fått 97 svar. Det senaste inlägget skrevs .

ville bara veta vilken typ de använde sig av...

Det kan bli irriterande om man letar efter en särskild låt som adrig dyker upp.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-03 23:12
Ursprungligen av Laseranders:

Det kan bli irriterande om man letar efter en särskild låt som adrig dyker upp.

Då är en Shuffle ingen bra idé, om man inte kan tänka sig att glädjas åt en annan mycket bättre låt som ramlade fram istället

Väntar fortfarande på tjejens Shuffle. Tycker den verkar passa henne som handen i handsken. Hon pluggar, behöver ett USB-minne och har länge sneglat snett på min iPod när jag är ute och motionerar. Jag tror det kommer blir en hit!

Det Creative inte tar i beaktande när de kritiserar Shufflen är vad som egentligen gör den genial. Nämligen iTunes! Jag har av förståerliga skäl inte kunnat testa den ännu, men konceptet verkar klockrent, och om bara iTunes sköter sitt så har man ett system som jag tycker verkar rocka!

/Jont Olof

____________________________
Kolla in popbandet GALT!
http://www.galt.nu

____________________________

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2005-02-17 19:35

Fick min iPod Shuffle häromdan, och lysnar på den just nu, jag saknar inte display. Display fans ju inte heller på freestyles eller portabla cd-spelare som man hade på 80- och 90-talet. Dessutom är det ganska spännande att inte veta vilken låt som ska komma när en tagit slut. Om man vill lysna på låtarna i en speciell ordning så får man tänka på det när man uppdaterar den i iTunes. Ungefär som att välja vilka cd-skivor man vill ha till cd-spelaren, men mycket lättare att ha med sig och att byta låtar och ev. album.

Den är väldigt liten och smidig men så här efter första användandet tycker jag att reglaget på baksidan för att ändra spelordning borde vara lite räfflat för att underlätta manöverering. Ljudet är mycket bra.

Senast redigerat 2005-02-17 20:53

kan bara instämma med dig! och en sak till - jag hade tyckt det vore bättre med hörlurskontakten på botten istället på toppen...när jag väljer låtar håller jag shuffl'en i handen och blir lite irriterad över sladden som pekar rakt upp - vore finemang om den bara "försvann" bakåt liksom...

Ursprungligen av Marco:

Den är väldigt liten och smidig men så här efter första användandet tycker jag att reglaget på baksidan för att ändra spelordning borde vara lite räfflat för att underlätta manöverering. Ljudet är mycket bra.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-17 20:44
Ursprungligen av el gringo:

jag hade tyckt det vore bättre med hörlurskontakten på botten istället på toppen...

...men helt värdelöst om man har den i byfickan...

både och...då stoppar jag ju bara ner den med sladden upp...bak - liksom

Bevaka tråden