Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macpub

Tråden skapades och har fått 192 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Det är inte säkert gamle scooter dyker upp - ligger f n nedbäddad i sängen med en tung luftrörskatarr eller nåt... *host* *harkel*

  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-03-01 21:02

Är inte Killkenny precis vad doktorn ordinerar då?
Hoppas du friskar på dig.

Inte den här gången är jag rädd - har nog inte varit så här sjuk sen jag var i Indien första gången...:(

  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-03-02 09:03

Ajfan.
Vi får svinga en bägare extra för dig då.

Nu känns det ju lite bättre...

Och så tröstar jag mig med att kraxande skratta åt den här: http://users.pandora.be/t090739/video/vespa.mpg

  • Oregistrerad
  • 2004-03-02 13:00

Men är sjukdomen smittsam? annars kan du ju ändå komma, sprit botar ju det mesta

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-03-02 21:26

Lista över dom som kommer

Edit: Uppdaterad
Nillon
JohanK
Scooterbabe om han mår bättre
Sailormoon + dotter
Petter M
Slarti
Mac Bettan
Stig Kjellman
Desolator
rk

Senast redigerat 2004-03-03 11:51
  • Oregistrerad
  • 2004-03-02 21:31
Ursprungligen av JohanK:

Lista över dom som kommer

Nillon
JohanK
Scooterbabe om han mår bättre
Sailormoon + dotter
Petter M
Slarti
Mac Bettan
Stig Kjellman
Desolator
RK?
Charles Xavier?
Pallish?

Tyvärr så har ett elakt Matematik D-prov dykt upp på torsdag förmiddag så jag är rädd för att jag inte kan närvara under Onsdagkvällen

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-03-02 21:46

redan börjar listan kortas

Ursprungligen av JohanK:

redan börjar listan kortas

Tack för den posten - det gör inte detta lättare att säga men mina försök att röja plats för den tredje blev omintetgjorda, antagligen av en ondskefull kraft som existerar enbart för att sätta käppar i mina hjul. Mao så kan listan göras lite kortare

/CX

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-03-03 11:53
Ursprungligen av Charles Xavier:

Tack för den posten - det gör inte detta lättare att säga men mina försök att röja plats för den tredje blev omintetgjorda, antagligen av en ondskefull kraft som existerar enbart för att sätta käppar i mina hjul. Mao så kan listan göras lite kortare

/CX

Försökte fixa lite dåligt samvete

Ok, du får försöka komma nästa gång.

Ursprungligen av JohanK:

Försökte fixa lite dåligt samvete

Ok, du får försöka komma nästa gång.

Tack tack - då får jag ännu en chans att lova runt!!!

/CX

Haha - jag vet redan vilka som kommer komma, och vilka som inte kommer att komma. Har två små listor i mitt huvud där de som brukar anmäla intresse fördelas på: "kommer" och "kommer inte".

Så för min skull behöver ingen be om ursäkt - jag säger bara att jag nog visste

Är detta aktuellt för MacPUBarna Kanske sättas i nacken med hemadress i fall att )

http://www.barcodeart.com/art/yourself/yourself.html

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-03-03 09:12

Jag kommer.

  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-03-03 09:14

Mr. Bollman då?
Var ett tag sedan man såg honom på en macpub.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-03-03 11:50

Frågade honom på iChat igår, det enda jag fick som svar var: "Hm.."

  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-03-04 00:01

Var rätt bra uppslutning ikväll faktiskt.
Men notan blev lägre än förra gången, bara 903:-. Det kan bara tyda på att det dracks för lite øl.

Ursprungligen av nillon:

Var rätt bra uppslutning ikväll faktiskt.
Men notan blev lägre än förra gången, bara 903:-. Det kan bara tyda på att det dracks för lite øl.

Well, jag kan +a på si så där 650 pix!
Detta på 3,5 pers. Hur många var ni?
Amatörer!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-03-04 10:47

Man får ju ändå tänka på att alla skulle upp relativt tidigt... Vi får nångång lägga en macpub så att vi är lediga dagen efter. Då kan vi ju macpubba till fem på morgonen och slå notrekord, all time high! Och slarti kan ju stå för den bärbara urinoaren...

Tack för en trevlig afton förresten!

Edit: stvfel

Ursprungligen av rk:

Man får ju ändå tänka på att alla skulle upp relativt tidigt... Vi får nångång lägga en macpub så att vi är lediga dagen efter. Då kan vi ju macpubba till fem på morgonen och slå notrekord, all time high! Och slarti kan ju stå för den bärbara urinoaren...

Tack för en trevlig afton förresten!

Edit: stvfel

Kan bara instämma

  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-03-04 14:12
Ursprungligen av rk:

Man får ju ändå tänka på att alla skulle upp relativt tidigt... Vi får nångång lägga en macpub så att vi är lediga dagen efter.

*HOST* Gårdsfest hos Sailormoon *HOST*

Ursprungligen av nillon:

*HOST* Gårdsfest hos Sailormoon *HOST*

Jadå nillon. Jag har inte glömt bort det, men varmare får det absolut bli. Jag säger juli eller augusti?

Ursprungligen av nillon:

Var rätt bra uppslutning ikväll faktiskt.
Men notan blev lägre än förra gången, bara 903:-. Det kan bara tyda på att det dracks för lite øl.

Jag satsar minst lika mycket på att äta som att dricka öl och snacka mac

Haha

Det kom fler, men det dracks färre øl...

Måste ju vara för att inte jag var där

  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-03-04 00:34

Japp, du kan nog höja snittet rejält med din massiva ølkapacitet.

Skulle bara tacka för en excellent macpub, lita på att man troget kommer till nästa. Mycket trevligt sällskap.

fast..ich, fyfan... ska planera bussresan hem bättre nästa gång.. var ju *svärord* så kallt så att glasögonen frös fast sen när man skulle gå hem..

nä, nu ska jag klistra fast ett charmigt Apple logo på min väska. G'natt.

Ursprungligen av Desolator:

fast..ich, fyfan... ska planera bussresan hem bättre nästa gång.. var ju *svärord* så kallt så att glasögonen frös fast sen när man skulle gå hem..

Stackare... Själv älskar jag kollektivtrafik, synd bara att så många ska köra bil att man inte kan finansiera tätaare avgångar... Tacka vet jag skytteltrafik

Ursprungligen av Desolator:

nä, nu ska jag klistra fast ett charmigt Apple logo på min väska. G'natt.

Är det äpplet som ska styra över de andra?

Ursprungligen av scooterbabe:

Är det äpplet som ska styra över de andra?

Självklart.. så ser ni nån suspekt person knata runt i Lund med ett äpple och en hög med folk efter sig som gnyr "my precciiiiouuussssss.. must have Apple, muuust have Apple!!! Master give me Apple, pleeassse" så är det förmodligen jag..

  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-03-04 14:13

...när det blir lite varmare då iofs.

Bevaka tråden