Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tja alla klyktattare och hsand och hudikare osv!

Tråden skapades och har fått 219 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-01-14 11:54
Citat:

Skrevs ursprungligen av Mattias Hedman
Så tre som vill den 28/1-04. Det tar sig.

Fler?

Jag vill vara med. har redan skrivit in den 28 jan i almanackan

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-01-14 12:24

Faen, 28 jobbar jag natt och grejor. Däremot 29:e skulle passa bättre...

Okej det är ju skoj om så många som möjligt kan vara med första ggn vi kör en Mac pub.

Vad säger ni andra om den 29/1?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-01-14 12:28
Citat:

Skrevs ursprungligen av Mattias Hedman
Vad säger ni andra om den 29/1?

Ok för mig

Hoppas det kommer många.

Vad sägs om att jag bjuder på första omgången öl för alla som kommer?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-01-14 12:44

Det låter ju kanon, va snäll du är.

Fast egentligen känns det som om du borde bjudas istället.

Äh - jag blir så glad att det händer saker runt om i landet.

Det kommer en rejäl satsning på lokala aktiviteter under perioden fram till sommaren.

Jag brukar vara i Sundsvall rätt ofta (senast för ett par veckor sedan) så jag kan nog pricka in en pubkväll nästa gång jag passerar. Flickvännen kommer ju ifrån Föllinge/Östersund så jag brukar käka på Max i Sundsvall dom gånger jag inte tar genvägen över Matfors.

Genväg över Matfors det tror jag inte på. Jag vet E14...

Nästa gång Martin slipper du Max då ska jag tvinga dig till Daengs. Sundsvall bästa restaurang.

Ursäkta mig men den 29:e är det hockey.

Timrå kommer att behöva varenda röst den kvällen.

- Slice -

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-01-14 14:24

Bah, Timrå... Är det nån hockey man ska se så är det Sundsvalls tåg mot elitserien

Men det är ju redan klara för slutspel så varför gå den kvällen?

Helt oförstående inför sport.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-01-14 17:25

Annars kan man väl kompromissa och träffas på O'leary's istället. Fast det kanske är proppat med folk där...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-14 19:35

Jag lär få svårt att kunna delta den här gången eftersom jag jobbar både den 29 och dagen därpå - svårt att kombinera med resor hem till Härnta, gissar jag. Attans!

  • Medlem
  • Dödskallegrottan
  • 2004-01-14 21:28

Jag har ca 14-15 mil till Sundsvall vilket borde innebära att jag hör hemma i detta forum. Tills någon hävdar annorlunda sträcker jag på mig och känner mig stolt!

  • Medlem
  • 2004-01-14 23:12

Hei alle! Jeg får vel prøve å komme enten den 28. eller 29, eller hvilken kveld det nå blir.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Mattias Hedman
Genväg över Matfors det tror jag inte på. Jag vet E14...

Nästa gång Martin slipper du Max då ska jag tvinga dig till Daengs. Sundsvall bästa restaurang.

När jag åker E4 ifrån Stockholm och ska till Östersund brukar jag alltid svänga av typ 2km efter Statoilmacken och kör direkt mot Matfors på grusvägen. Sparar typ 3 mil den vägen (kolla på kartan!)

Kan du inte dina hemtrakter Mattias?

Hörrö Björnström, inte faan är Sundsvall Matte´s trakter heller, han får vara glad om han hittar hem till Alnö *asg*

Well, kör vi den 28/1 så säger jag bara Rock-on boys and girls, jag kommer åsså..

Du Björne, vem e Dasse btw???

Jag erkänner jag är ingen äkta klyktattare. Sörlänning i era ögon.

Jag tror det får bli den 28/1 de flesta verkar kunna då.

Coach du får byta bort ditt nattpass.

Jag måste krypa till korset också.

Jag är en riktig tattare som flyttat runt i hela mitt liv. När vi flyttade till huset så var det min 22:a flytt. Så NU är jag riktig klykis.

- Slice -

Dåså då har jag bokat in oss på Jops Krog den 28e januari kl 19.00.

Som överraskning fick jag veta att de även håller i efterfesten för Sundsvall Music Awards samma kväll. Så det blir fest där senare på kvällen.

Jag undrar om vi ska demostrera något där eller om vi bara ska ha trevligt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-01-15 16:33

Hmmmm fan, man kanske får jobba på kollegorna lite. Få dom att byta. Lillördag är ju alltid lillördag...

Ev. om nån ger mig ett jobb så kan jag säga upp mig och slippa nattpasset

Senast redigerat 2004-01-15 16:56

Oj vad synd! Jag är i Stockholm den 28-31 januari, så jag kan tyvärr inte gå på "premiärölen". Det vore så himla kul att träffa alla "macfan", ni växer ju inte på träd precis, men kanske på små exotiska buskar.
Blir det en lyckad kväll kanske det blir repris och då kommer jag som ett skott!

  • Medlem
  • 2004-01-17 19:05

Og den 28. var den dagen jeg jobber kveld. Får vel bli med på neste pubkveld i stedet.

Hmmm ser man på. Fler som faller ifrån. Det låter inte så bra tycker jag.

Vad säger ni andra?
Ska byta dag? Att alla ska kunna vara med samtidigt kommer bli svårt men så många som möjligt vore trevligt.

  • Medlem
  • 2004-01-18 11:14

Var lungn, jag tar med mig några mac-polare...

puh.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-01-18 17:26
Citat:

Skrevs ursprungligen av nixon
Var lungn, jag tar med mig några mac-polare...

Låter härligt, så skulle jag också vilja kunna säga. Men tyvärr, de flesta jag känner brukar PC.

I värsta fall får vi väl kanske ta med någon potentiell överlöpare från den mörka sidan

jag byter helst inte datum, bättre då om vi kanske kan träffas snart igen, ni vet, juh mer vi är tilsammans, tillsammans......

Hallå!
Här har ni en Sundsvallsbo till! Öl på Jops?? Låter inte helt tokigt. Finns en lite chans att även jag kan dyka upp om det är OK?

Jonas

Jag måste tyvärr dra tillbaks mitt deltagande denna gång, frugan ska på "klassfest" just denna kväll

Bevaka tråden