Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

BookBook för iPhone 5 finns nu

Tråden skapades och har fått 68 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-04-04 18:40
Ursprungligen av matssoderstrom:

Jo jag fattar det men jag tycker inte det känns bekvämt att hålla den uppslagen mot örat. Locket ligger mot glasögonen. Kan ju vara att jag är van att ha den mot högra örat. För mig fungerar det ok att lyssna genom locket för det mesta. Man får skruva upp volymen såklart.

Det var det dummaste jag hört och lika dumt som man ser folk som filmar med en iPad

Går absolut inte att höra ett skvatt om man inte öppnar fodralet helt,Ja jag har testat och insett att inget fodral av BookBook typen inte är praktiskt förutom att vara snyggt.

Ursprungligen av matssoderstrom:

Jo jag fattar det men jag tycker inte det känns bekvämt att hålla den uppslagen mot örat. Locket ligger mot glasögonen. Kan ju vara att jag är van att ha den mot högra örat. För mig fungerar det ok att lyssna genom locket för det mesta. Man får skruva upp volymen såklart.

Det är precis som "Kenjon" skriver. 180 grader - det är ju det som är meningen. Man viker den "framsida mot baksida" och svarar/ringer. Det är ju ingen bok - även om den heter BookBook.

Ursprungligen av kenjon:

Går det inte att böja locket bakåt, dvs 180 grader?

Det blir 360 grader i så fall. Jag är mest orolig hur pass sliten den blir efter ett par böjningar 360 grader. Det var det jag ville höra om inte en massa idiotkommentarer.

  • Medlem
  • Hjo
  • 2013-04-05 16:05
Ursprungligen av matssoderstrom:

Det blir 360 grader i så fall. Jag är mest orolig hur pass sliten den blir efter ett par böjningar 360 grader. Det var det jag ville höra om inte en massa idiotkommentarer.

Jag har alltid vikt upp den 360 grader och haft en till både 4 och 5:an, märks inget slitage alls men jag kanske ringer för lite...;D
Det är ju skinn, brukar väl hålla att vrida på.
Tillverkarens produktsida visar hur man ringer med den mot örat.
http://twelvesouth.com/products/bookbook_ipho...

Ursprungligen av matssoderstrom:

Det blir 360 grader i så fall. Jag är mest orolig hur pass sliten den blir efter ett par böjningar 360 grader. Det var det jag ville höra om inte en massa idiotkommentarer.

Intressant detta med gradantal. 360 grader blir ett helt varv - eller.......Då kanske den är stängd igen - som du började ditt första inlägg med.
Jag har haft BookBook sena dom kom - inga problem. Det kommer att fungera.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-04-05 17:01
Ursprungligen av adress@mac:

Intressant detta med gradantal. 360 grader blir ett helt varv - eller.......Då kanske den är stängd igen - som du började ditt första inlägg med.
Jag har haft BookBook sena dom kom - inga problem. Det kommer att fungera.

Ja 360 grader är ett helt varv så inte undra på att man är orolig att den ska gå sönder

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-04-05 17:42

Ni får stanna på 359 grader då.

Ursprungligen av adress@mac:

Intressant detta med gradantal. 360 grader blir ett helt varv - eller.......Då kanske den är stängd igen - som du började ditt första inlägg med.
Jag har haft BookBook sena dom kom - inga problem. Det kommer att fungera.

Jag är mindre orolig nu Den kanske blir snyggare ju mer man sliter på den

  • Medlem
  • 2013-04-28 13:01

Macoteket (och numer Digital Inn?) har kampanj på Bookbook för iPhone 5 under april månad. Ska nu ge mig iväg och köpa ett extrafodral så jag har i reserv när det gamla blir slitet.
200:- rabatt och man kan även köpa det via deras hemsida.

Bevaka tråden