Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Byta helt till Spotify?

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Nu önskar jag bara att Spotifyappen skulle få Airplay-stöd, för det tillsammans med AirServer - Bring AirPlay and AirTunes to your Mac skulle rocka min värld fullständigt.

har inte spotify-appen redan Airplay-stöd?
AirPlay i Spotify

Tänker ni så här runt alla tjänster ni använder, produkter ni köper?

Spotify gör något bra, det räcker för mig, så de är värda 99 kr i månaden.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-05-13 19:48
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Tänker ni så här runt alla tjänster ni använder, produkter ni köper?

Spotify gör något bra, det räcker för mig, så de är värda 99 kr i månaden.

Jag brukar kolla upp vem som ligger bakom saker och ting ja, sedan beror det på hur rabiata bolagen är om jag ska bry mig.

Huh det lät jobbigt... foliehatt och oleplupp också eller?

Ett antal offtopicinlägg raderade. Nu försöker vi hålla oss till ämnet!

/Mod

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2011-07-31 14:42

Vet inte om jag missar något men jag förstår riktigt inte det fantastiska i detta: Jag får väl inte tillgång till hela mitt iTunes-bibliotek i iPhonen via Spotify om jag inte synkar in det genom spellistor? Fast ni kanske lägger rubbet som spellistor då förstås? Jag skulle förstås kunna göra en enda stor spellista av hela biblioteket och synka in den men då har jag väl inte den möjlighet jag har i den vanliga iPhone-iPodappen att sortera på artister, album osv?

Lyssnar normalt mest via Spotify men på resor och andra tillfällen när jag är offline rotar jag gärna i mitt bibliotek efter gamla favoriter.

Ursprungligen av pemala:

Vet inte om jag missar något men jag förstår riktigt inte det fantastiska i detta: Jag får väl inte tillgång till hela mitt iTunes-bibliotek i iPhonen via Spotify om jag inte synkar in det genom spellistor? Fast ni kanske lägger rubbet som spellistor då förstås? Jag skulle förstås kunna göra en enda stor spellista av hela biblioteket och synka in den men då har jag väl inte den möjlighet jag har i den vanliga iPhone-iPodappen att sortera på artister, album osv?

Lyssnar normalt mest via Spotify men på resor och andra tillfällen när jag är offline rotar jag gärna i mitt bibliotek efter gamla favoriter.

Men heter alla dina låtar Track01 då eller? Vad är problemet med att göra så.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2011-07-31 22:03

Att jag i Spotify i iPhone inte kan sortera låtarna i "mitt bibliotek" efter artist eller album och sen bläddra som jag kan i iPod - eller går det?

Ursprungligen av pemala:

Att jag i Spotify i iPhone inte kan sortera låtarna i "mitt bibliotek" efter artist eller album och sen bläddra som jag kan i iPod - eller går det?

Har inte heller hittat nåt sätt runt det, alla låtar visas i den ordning man lade till dem i listan.. Hur fantastiskt korkat är inte det? När man inte kan sortera på låtnamn eller artist är det ju stört omöjligt att hitta den låt man vill lyssna på. Hade hoppats att detta skulle vara fixat för nåt år sen, men det är fortfarande samma visa

Bevaka tråden