Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya programpaket från MacHeist, MacBuzzer och MacUpdate (feb/mar 2010)

Tråden skapades och har fått 70 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Japp inom någon minut,
men det kanske är många som försöker nu
Eller så står inte deras server pall - kan tänka mig att det är många från macheist som är inne eftersom upphovsmannen har försökt skapa en hype med inlägg om varje dag under någon veckas tid. Kanske var det att bita sig i svansen skulle tro att många väntat sig något "bättre"

  • Medlem
  • Arvika
  • 2010-03-14 20:48

Jag får ge det en stund då. Inte så jätteviktigt men gratis är ju gratis Nej men det kan nog vara bra med en (1) uppackare, då kan man ta bort The unarchiver och stuffit expander.

Var det allt macbuzzer var, ett gratis kompressionsprogram och 20% rabatt på några andra? Nog kan ett kompressionsprogram vara bra, men är det bättre än de vi redan har? Men 20% rabatt på enstaka program får man ju lite när som helst.

  • Medlem
  • Arvika
  • 2010-03-17 08:16

Då har Macupdate Promo Bundle kommit! MacUpdate Promo Spring Bundle 2010 - 11 Great Apps for $49.99
För 49,99$ = ca 353 kronor får man:
-Hyperspaces
-WebSnapper
-Hydra
-SpellCatcher X
-Parallels 5
-Timeline 3D
-Back In Time
-ForeverSave
-MacDVDRipper Pro
-MacScan
-MacUpdate Desktop
Är man bland de första 10 000 som köper får man dessutom DvdRemaster Pro (73st har köpt i skrivande stund)

Mitt hjärta hoppade till när jag såg Hydra! Bara det programmet gör det värt ett köp!

Edit: Skulle kanske ha startat en ny tråd om det här?

Ursprungligen av ledin:

Är man bland de första 10 000 som köper får man dessutom DvdRemaster Pro (73st har köpt i skrivande stund)

Tyvärr är 10000-gränsen passerad. Jobbigt med uteblivna delar. Trevligt paket annars.

Ursprungligen av ledin:

Edit: Skulle kanske ha startat en ny tråd om det här?

Nej, vi har ju redan pratat om både MacHeist och MacBuzzer, så vi kan lika gärna ta MacUpdate-paketet också i samma tråd.

Jag har ändrat trådens rubrik.

/Mod

  • Medlem
  • International user
  • 2010-03-20 19:18

DVDRemaster Pro kom tillbaka, dom 20 000 första får programmet nu.

Kanske ska tipsa om att MacUpdate Promo Spring erbjuder lite gratisprogram - ja, man behöver inte köpa paketet för att få
* AppDelete för en twitt (visst har vi alla behov av ytterligare en programborttagare )

* WindowFlow bara man tittar förbi - men man behöver ett MU-konto som är gratis. Riktigt det vad som detta nya programmet är bra för har jag inte riktigt förstått - en mer visualiserad Expose (ögongodis?)

Vi kan väl fortsätta denna tråden med paketerbjudande om någon moderator kan lägga till m.fl. i rubriken

Idag kom MacFriendly - Amazing Bundle For Mac User

$ 49.99 for
Flux
Data Guardian
Label & Addresses
Neutrino
jalada Collage
Spyder
NetMine
PrintSprint
Macvide ScreenCap
Cinedition
MPEG2 Works 4
HDCleanUp
Encrypt Mail for Mac
Librarian Pro

Nå, har ni hittat några favoriter i MacFriendly-paketet? Några program ni känner till? För mig är det ett par "kanske" men mest "tja, troligen inte".

Nja, jag är lite intresserad av Flux.
Behöver en ersättare till GoLive och kommer inte helt överens med RapidWaever
Har hämtat hem demoversionen och det ser trevligt ut. Upplägget är ganska annorlunda mot andra WYSIWYG-program.

Bevaka tråden