Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple event 27 januari 2010: "Come see our latest creation"

Tråden skapades och har fått 1297 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Goflorp:

vad roligt! Starta kriget mot rosa NetBooks med en tvåkilos trafo ....

det där är inte krig draags, det kallas efterapning.

Mindre talangfulla bolags sätt försöka få en bit av kakan

Jag vet men det är ändå krig för Steve Jobs.

Ursprungligen av draags:

Jag vet men det är ändå krig för Steve Jobs.

Jamen, vad han säger på ett internt möte är väl inget.

De bolag jag jobbat på har haft likadana, om det kommit ut vad som sades på dem hade nog reaktionen blivit grym... "vi skall döda dem" förekom flitigt...

Steve kan ju fan inte sitta och säga till sina anställda att de skall ha fredagsmys ihop med konkurrenterna. Saft och toblerone....

Ursprungligen av Goflorp:

Jamen, vad han säger på ett internt möte är väl inget.

De bolag jag jobbat på har haft likadana, om det kommit ut vad som sades på dem hade nog reaktionen blivit grym... "vi skall döda dem" förekom flitigt...

Steve kan ju fan inte sitta och säga till sina anställda att de skall ha fredagsmys ihop med konkurrenterna. Saft och toblerone....

Nåja.

Är detta enbart trams eller kan det tänkas komma en kamera i iPaden vid lanseringen.

MaxiMac | iPad redo för kamera

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-02-02 14:59
Ursprungligen av draags:

Är detta enbart trams eller kan det tänkas komma en kamera i iPaden vid lanseringen.

MaxiMac | iPad redo för kamera

Hoppas, hoppas att det inte bara är trams. Jag vill verkligen ha en kamera i min iPad.

Om jag får önska något mer så vill jag gärna att den ska ha telefon också. Storleken på iPad är inget problem för mig, jag har ju nästan alltid handväskan med och i bilen har jag bluetooth-koppling till iPhone. (Det fungerar förresten himla bra, men det kan jag kanske berätta mer om i en annan tråd.)

Men jag är nöjd med kamera också, man får inte vara för girig, kamera blir bra

Vad hände egentligen med alla multi-touch patent Apple hade?

Ingenting, patenten gäller fortfarande men Apple måste skydda dem (hävda dem) och vi vet inte vad som händer i bakgrunden

  • Medlem
  • Täby
  • 2010-02-03 13:14

Fortsätt diskussionerna i iPad forumet.
Låser här innan det spårar ur helt. Passade på att radera några väldigt OT inlägg också.
/Admin

Bevaka tråden