Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone OS 3.1 beta släppt

Tråden skapades och har fått 67 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • International user
  • 2009-09-02 21:57
Ursprungligen av theplague:

Jag är bara trött på att folk är så "nyhets"kåta och få meddela saker som inte stämmer.
Och nej, jag "bashade" ingen.

Stämmer visst det.

Du klagade på att den var gammal.

Ursprungligen av zappee:

Stämmer visst det.

Du klagade på att den var gammal.

Stämmer det att den "antagligen släpps nu samtidigt som nya iPods, dvs den 9 sep"?

Jag är fortfarande tveksam.
Jag tror som sagt man kommer annonsera den då men att den släpps lite senare, som du brukar göra med andra ord.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-09-03 07:51
Ursprungligen av theplague:

Stämmer det att den "antagligen släpps nu samtidigt som nya iPods, dvs den 9 sep"?

Jag är fortfarande tveksam.
Jag tror som sagt man kommer annonsera den då men att den släpps lite senare, som du brukar göra med andra ord.

Den som lever får se.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-03 20:25

2.0 släpptes 11 juli, 2.1 den 9 sep. Mellan där 2 optimerings uppdateringar. 3.0 släpptes 17 juni.
3.1 innehåller inte lika många saker ännu och det kommer antagligen en ny iPod Touch som behöver programvara men ok.

Har vi tur kommer den säkert imorgon , Mycket snack om att det ska komma imorgon , Kommer den inte imorgon då tror jag att den kommer 25e

Jag tror fortfarande inte att den kommer imorgon. MacRumors tar inte ens med den som ett tveksamt rykte i sin roundup.

Hoppas dom fixar till synken av VoiceMemo. Det är en katastrof idag. Halvfärdigt rent funktionmässigt och ovanpå det fullproppat med buggar. Jag fattar inte varför dom inte väntade med VoiceMemo tills dom var klara med det. Ett mysterium. Väldigt omacigt.

Bevaka tråden