Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

There's something in the air...

Tråden skapades och har fått 61 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av studiox:

Jag har inga problem med valfrihet, men enligt ditt resonmenag skulle man lika väl kunna plocka bort trackpaden på en bärbar mac då alla inte använder den. Eller plocka bort ljudkortet, det använder ju inte heller andra. Fast tydligen ska samtliga som använder macbook air extern högtalare då man inte lyckats få in två högtalare i datorn.

Fast det skulle inte vara kul om man tog bort trackpaden Speciellt nu är de lagt till så trevliga nya funktioner.

Jag förstår vad du menar, vissa saker borde ingå eftersom de gör det på andra bärbara. Hursomhelst så kostar fler funktioner mer pengar, även om man tycker att de borde vara standard.

Om jag kan spara pengar på att slippa betala för en fjärrkontroll som jag inte behöver så gör jag gärna det.

  • Oregistrerad
  • 2008-01-17 14:38

Jodå jag förstår hur du resonerar också

Men tror du ärligt talat att Apple tar 160 spänn för en fjärrkontroll så att dom specifikt kan sänka priset på Macbook Air med 160 Kr? Det sätter jag en balja rotmos på att dom INTE gjort. Kan tänka mig att bara administrera fjärrkontrollen som en separat produkt kostar dom MER. Detta är bara ett sätt att på klassiskt apple maner försöka ta så mycket betalt man kan och testa betalningsviljan (Ung som iTOUCH uppgraderingen som irriterat mig rätt mycket, framförallt när jag spenderat över 10.000 på musik på itunes store.)

Bevaka tråden