Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stor shoppingfest på fredag!

Tråden skapades och har fått 186 svar. Det senaste inlägget skrevs .

nu kan man lika gärna vänta till klockan är tre..

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2007-11-30 02:51

äntligen!

sämsta jag sett...500kr rabatt på en macbook, inte ens macbook pro..

som ni kanske märkt vid detta laget så e applestore öppet

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2007-11-30 02:55

ja det var ganska värdelösa rabatter. och väldigt få saker också. nej, nu blir det sova.

fanfanfan. touchen var inte sänkt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-11-30 03:04

Ganska patetiska rabatter faktiskt... blir nog andra juklappar....:-)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-30 03:10
Ursprungligen av ridax:

Ganska patetiska rabatter faktiskt... blir nog andra juklappar....:-)

Håller med där tyvärr

  • Medlem
  • Stenungsund
  • 2007-11-30 03:24

Jag köpte mig en till Airport Extreme i alla fall.. Är grymt nöjd med den jag har sedan innan! Den har inte hängt sig sen jag köpte den för över ett halvårsedan.

Någon som förresten vet hur den presterar på en 100/100 lina?

Nu har jag handlat.. Gonatt!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-30 03:07

Nu har jag också handlat, Fick 750:- i rabatt på min MacBook. Inte jättemycket men värt tre timmar uppesittande i alla fall.

God natt allihop

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-11-30 03:29

Frågan är varför Apple håller denna rea i huvudtaget, köpkraften minskar ju knappast såhär innan jul.

  • Administratör
  • Lund
  • 2007-11-30 08:27

ruskigt dåliga rabatter, lättare att bli kompis med en student, eller vara student!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-11-30 08:39

käre nån, sånt liv över ett par hundra kronor på en 10 000-kronors produkt...

Någon som verkligen vet om det är ja eller nej påa tt uttnyttja både mecenats och applestores rabatter tillsammans?

Ursprungligen av chinobar:

Någon som verkligen vet om det är ja eller nej påa tt uttnyttja både mecenats och applestores rabatter tillsammans?

Jag provade att logga in via mecenat och då får man inte ytterligare rabatter annat än de vanliga studentrabatterna.

  • Medlem
  • 2007-11-30 13:09

Vissa produkter är dyrare på Mecenat än vad de är med rean. Jag börjar nästan bli sugen på att använda min rabattkod som jag har till salu här. Jag kanske behöver något som jag inte fattat att jag behöver änu

Ursprungligen av jinglemaker:

Jag provade att logga in via mecenat och då får man inte ytterligare rabatter annat än de vanliga studentrabatterna.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-11-30 09:18

Detta är ju inte ens värt att kalla rea - värdelösa rabatter och skandalöst litet urval.

Ska in och kolla runt själv - något värt att titta närmare på?

Ursprungligen av Björnström:

Ska in och kolla runt själv - något värt att titta närmare på?

Köpte en Airport Extreme Basestation med 200 spänn i rabatt. Rätt OK med nästan 12% i rabatt tycker jag.

  • Medlem
  • Västerås
  • 2007-11-30 10:43

Ojojoj!!!

Ehh.. Vilka rabatter!! Skulle jag beställa en iPod Nano 8Gb skulle jag tjäna 20:- jämfört med var jag brukar nätshoppa. Vilket antiklimax. Haha..
Hejja Apple!!

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2007-11-30 11:20

Är jag blind? Ser ingen rabatt..

Jag är inte blind, men lite korkad... Hittade det.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-11-30 11:31

467:- rabatt på billigaste Macbooken, och 937:- på mellanmodellen..
Blir nog att beställa en idag

Kan upplysa er som är intresserade av 99mac-t-shirts att det fortfarande finns möjlighet att få en. Tänk bara på att klicka dig vidare via länken i den svarta bannern till höger, så att ditt medlemsnummer registreras rätt.

/M

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-11-30 11:58

Jag ser då ingen banner?

Ursprungligen av boris91:

Jag ser då ingen banner?

...sa killen som var 99.se supporter

  • Medlem
  • Luleå
  • 2007-11-30 13:15

Inte var det mycket astt hurra för, tyvärr

Det är rabatt på MacBook. Det hade varit kul om man inte redan haft en. Annars hittar jag inget. Jo, iMac har en sån där liten blå lapp också.

Visst, tusen spänn ner på dem är nästan 10 procent, det är bra (fast det skall ju vara 10 procent för att få kallas "extrapris", så det är bara nästan extrapris). Synd att det inte var nån rabatt på MacBook Pro.

Löjligt. Endast marginella prissänkningar.
Med dom krigsrubrikerna hade jag förväntat mej 25% typ.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-11-30 21:44

Men det är ju faktiskt Apple vi talar om här. Till och med Mighty Mouse skulle ju revolutionera hela musvärlden om inte universum, och då har vi ändå inte hunnit diskutera själva namnsättningen...

Bevaka tråden