Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stor shoppingfest på fredag!

Tråden skapades och har fått 186 svar. Det senaste inlägget skrevs .

jag blir glad bara jag kommer ha råd och ge mig själv sådana presenter när jag fått jobb...efter lumpen -_-

Jag börjar bli sjukt irriterad.

Vad ska folk köpa då? (ipod touch för hela slanten)

hmm... eget företag låter klart intressant men det verkar jobbigt att starta med papper hit o dit..:P

Ursprungligen av MrParanoid:

hmm... eget företag låter klart intressant men det verkar jobbigt att starta med papper hit o dit..:P

Halkade in i det när jag blev av med anställning. Min flickvän hade eget innan så det var busenkelt. Skönt med egna tider och betämma själv. Och naturligtvis att kunna köpa Macar utan moms...

Ursprungligen av newcastle:

Halkade in i det när jag blev av med anställning. Min flickvän hade eget innan så det var busenkelt. Skönt med egna tider och betämma själv. Och naturligtvis att kunna köpa Macar utan moms...

Låter som himmelriket ju billigare mac OCH sova länge om man behöver O:-)

Ursprungligen av MrParanoid:

Låter som himmelriket ju billigare mac OCH sova länge om man behöver O:-)

Om det inte hade varit för mina 2 barn på 1 och 2 1/2 så hade jag säkert sovit länge ibland...

Ursprungligen av newcastle:

Om det inte hade varit för mina 2 barn på 1 och 2 1/2 så hade jag säkert sovit länge ibland...

hehe, okej. Men man kan inte alltid få allt (tyvärr )

Nu är klockan över 02. Kom igen nu Apple Sverige. Ni suger (Apple Sverige alltså, inte Apple i stort), jag vet, men jag vill ha era produkter. Och ändå behöver jag sova... Vilket dilemma.

den som sa att applestore skulle va uppe vid 02.00 hade fel, 02.15 nu och det går fortfarande inte komma in där

jag har för mig (jobbade på macoteket förut) att man bara får byta RAM på datorerna för att behålla garantin.

arghhhh......

Det är nog inte Apple sverige. Mer troligt att det är hela europa och sköts från USA.

newcastle, jag tror du har rätt, nu hägrar sängen:p

tack så mycket..
en tab från mecenat o en från klickback..

klarabara: jag har för mig att man inte får klickback om man handlar med studentrabatt. var så för en månad sen iallafall

men får man csn på det rabatterade priset?

nu kommer den kritiska gränsen: natthungern

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-11-30 02:25
Ursprungligen av jonasfaerm:

nu kommer den kritiska gränsen: natthungern

Jag har införskaffat lite Ben & Jerry's för ikväll så det är ingen fara här i alla fall.

Börjar bli lite sent dock.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-11-30 02:20

Det tror jag inte.

aja.. det blir nog bra.. någon rabatt o jag blir nöjd.. tror jag..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-30 02:22

Samma sak i no, dk och fi så det sker tydligen centralt

fiasko

har ätit valnötter.. men jag tror ger upp snart...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-30 02:29

Nej, nu biter jag i det sura äpplet och går å lägger mig...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-30 02:30

Svenska Applestore har inte kommit igång här heller...
Kan man beställa från amerikanska applebutiken och få det fraktat till Sverige?

Eller kommer de att klaga på att man ska beställa från svenska applestore när man checkar ut?

Jag kan leva utan klickbackrabatten

tröttnade alla på att skriva nu eller ?

att vara vaken är inte probelmet utan att man inte riktigt kan koncentrara sig på annant när man reloadar sidan hela tiden.

  • Medlem
  • 2007-11-30 02:45

 vakna!

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2007-11-30 02:48

detta är skandal!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-30 02:49

http://www.apple.com/au/ har öppnat i alla fall, men dom ligger ju betydligt före oss.
Ni kan kolla rabbaterna om ni är nyfikna

Bevaka tråden