Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: iPhone kommer inte säljas i Applebutiker i Sverige

Tråden skapades och har fått 68 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2008-01-08 22:19
Ursprungligen av jason:

Jag tror du har helt fel där. Allt handlar om att dagens tjänster via telefonen helt enkelt inte är tillräckligt bra än.

Det är ju exakt vad jag skriver...

Ursprungligen av Baron:

Telefoner md bredband kommer att vara ett krav först när det finns ett utvecklat register av tjänster.

Så du menar att Internet inte har just det?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-01-08 21:18
Ursprungligen av Simon Templar:

Så du menar att Internet inte har just det?

Jag tror att utbyggnad av trådlöst bredband kommer att öka så att man har tillgång till det överallt, utom i skogen och på rena bonnvischan snart.

  • Medlem
  • 2008-01-08 22:18
Ursprungligen av Simon Templar:

Så du menar att Internet inte har just det?

Just det menar jag. www är gjort för folk med datorer eller för folk med väldigt utvecklat teknikintresse.

Ge mig bara några exempel på vad Svenne Banan verkligen vill göra med sin mobiltelefon med de tjänster som finns i dag.

Ursprungligen av Baron:

Just det menar jag. www är gjort för folk med datorer eller för folk med väldigt utvecklat teknikintresse.

Kanske stämde 1998 men hallå det är 2008 idag...

  • Medlem
  • 2008-01-08 22:47
Ursprungligen av Simon Templar:

Kanske stämde 1998 men hallå det är 2008 idag...

jag är helt säker på att det är så. Kom igen, vad vill man ha av sin telefon? Det kommer att krävas betydligt bättre tjänster än de som redan finns för att bredband ska kännas viktigt.
Titta bara på folks datoranvändande. Det är inte speciellt avancerat utanför de intresserades kretsar.
Varför skulle man vara mer benägen att plocka fram en pryl med nerdstatus och stå och fippla med den i busskön för att titta på film? Kunde man trycka på en knapp för att få fram busstidtabellen kanske...

  • Medlem
  • 2008-01-07 23:14

Kom igen... Hur stort tror du inte att Telenor/Vodaphone är?

när kommer iphone till sverige

vet någon när den riktiga svenska iphone kommer till sverige
hoppas på svar:p
vad kommer den att kosta

Ursprungligen av bjurback16:

vet någon när den riktiga svenska iphone kommer till sverige
hoppas på svar:p
vad kommer den att kosta

Ingen vet säkert. Bara gissningar.

Bevaka tråden