Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Joost för Mac

Tråden skapades och har fått 132 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-09-21 19:26
Ursprungligen av RockyMontana:

Tack så mycket tack så mycket!
Ytterst vänligast.

nemas

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2007-09-21 18:22

Fortfarande ingen version för PPC, det är bedrövligt minst sagt!

Nån som har en invite till övers? ([email protected])
Tack på förhand!

M V H
Stephan

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-09-23 10:49

done.

Här var det visst många som frågar efter invites, så då kan ju jag också passa på.
Vore trevligt om någon som har en invite över ville skicka en till thote at otorn.org

Tackar så ödmjukast på förhand!

Ursprungligen av thomasti:

Här var det visst många som frågar efter invites, så då kan ju jag också passa på.
Vore trevligt om någon som har en invite över ville skicka en till thote at otorn.org

Tackar så ödmjukast på förhand!

Fixat.

Ursprungligen av daniels:

Fixat.

Tackar, tackar!

Har testat lite nu och jag tycker kvalitén är helt ok. I alla fall för mig som fortfarande kör min MacMini mot en gammal CRT-TV (och dessutom har riktigt fetband).

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2007-09-30 11:25

Svaret från Joost är nu, efter massor med månader av "vi jobbar på en PPC-version" Det kommer ingen.
Jäkligt svagt att svika på detta vis.

Nu version ute nu, Beta 1.0

Inga invites behövs, bara att tanka ner och köra.

Ursprungligen av Mattias A:

Nu version ute nu, Beta 1.0

Inga invites behövs, bara att tanka ner och köra.

Dock inget för PPC, vilket jag upptäckte först efter att jag laddat ner och dragit in programet i katalogen. Kan säkert köra i VPC om det är tvunget men inte gärna.:(

Tog en titt i Joosts supportforum under PPC och fann följande inlägg från ledningen (skrivet 24 augusti):

Citat:

Re: PPC Support
We're currently working on improving the performance of the PC and Intel-based Mac versions available today. Although there has been demand for a Mac PPC version of Joost, we have to prioritize our business objectives. As a result, we do not have plans to release a Mac PPC version at this time. Sorry.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-10-02 00:41

Joosts gränssnitt har blivit betydligt snyggare. Allt känns även mera genomarbetat än tidigare. tycker jag.

Men det bästa är förstås Happy Tree Friends...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-02 11:40

Glöm inte Lexx I Worship His Shadow Fast de fanns där sedan innan men men .… en klassiker …

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2007-12-06 07:20

Och inte blev det roligare att SVT nu lierar sig med joost när dom inte har någon PPC version

Bevaka tråden