Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Joost för Mac

Tråden skapades och har fått 132 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Verkar som att för en registrering så måste man finnas med mailadress i deras register. Jag lät tjejens son använda exe-filen på sin PC och då gick det bara med min ena e-postadress - tyvärr så har jag G4 & G5 macar så jag är inte med på banan

Efter att (äntligen) ha kollat vad Joost egentligen är, så tycker jag mig vara intresserad. Så. Är det någon som har en invite över?

jonatanstaaf@gmail.com är adressen.

Ursprungligen av ztaafen:

Efter att (äntligen) ha kollat vad Joost egentligen är, så tycker jag mig vara intresserad. Så. Är det någon som har en invite över?

jonatanstaaf@gmail.com är adressen.

Bump, eller något.

Är inte en jättekatastrof ifall jag inte skulle få någon, men det skulle vara väldigt trevligt, och jag skulle bli tacksam.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-04-15 02:31

jasså två trådar om samma sak, ok då upprepar jag, om ngn snäll själ därute har en joostinvite över till en teveholic som moi får denne gärna skicka till den här adressen :

jean.magoo (at) gmail.com

merci !!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-04-15 17:45

samma här, om jag får en invite så skänks samtliga bort här med! gjores(at)gmail.com

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-04-15 18:14

Ni kommer inte att få nya invites att dela ut. Slutversionen släpps alldeles snart.

EDIT: Ojdå, det kommer ni nog att göra. Jag fick mina nyss.

Senast redigerat 2007-04-18 15:07
  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2007-04-17 14:34

Skriver också in mig i denna tråden, vill gäran pröva detta fenomen. Maila eller pm:a om du känner dig givmild. go.ahmed (at) gmail (dot) com

Även jag emottager tacksamt en inbjudan!

hemlighetsfull@hotmail.com

  • Medlem
  • Strängnäs
  • 2007-05-02 22:37

Jag tar gärna emot inbjudan om någon har invites över feppe01 [at] hotmail.com

Om inte iMats, ztaafen, djablo, 99andy99, go.ahmed, RockarDockan och Tuxos redan fått invites så har ni det nu.

Är också sugen på en inbjudan. Om någon har en över tas den tacksamt emot...

jensen.and [at] gmail [dot] com

Man tackar och bockar Christofer!

Senast redigerat 2007-05-02 23:31
  • Medlem
  • International user
  • 2007-05-02 23:20

Tack Christofer!

  • Medlem
  • 2007-05-02 23:24

Jag e riktigt sugen på en invite philip.meldert [at] gmail.com

tack på förhand !

Skickat till Astor#1 och crust.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-05-02 23:29

Astor#1, crust - ni har mail.

EDIT: Mehh!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-03 04:04

Hej på er alla, tänkte bara berätta att jag har 999 invites över någon som vill ha en kanske?? antingen är det en bugg eller så har jag verkligen så många att skicka till, hur som helst, bara ett sätt att ta reda på det ehhehehe... skicka pm om ni är intresserade så tar jag tag i det när jag fått ihop ett gäng, enklare så, kan ju inte hänga hela dan här ihihihhiihhihi....

Hej

Tar gärna emot en inbjudan från någon 8]

schakkis [snabela] gmail [punkt] com

jag vill gärna ha en invite om någon har kvar.
fyrtiosju at gmail dot com

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-03 12:33

nu har jag skickat ut till fem av er som ville ha, niiiiice, its goood to giiiive

Tack sa mucka!

Tack så mycket 8]

  • Medlem
  • 2007-05-03 13:00

Hej
Om det finns någon invite kvar skulle jag vilja prova...
magnus [a] root.se

Tack!

Ursprungligen av garda:

Hej
Om det finns någon invite kvar skulle jag vilja prova...
magnus [a] root.se

Tack!

Du har en inbjudan i lådan.

Bra eller anus?

Vore kul att höra lite vad folk tycker.
Hittills är det väl bara beta men streama ner tråkig tv i dålig kvalitet är inte min bag.
Tycker aldrig Zenströms produkter nått ända fram tyvärr.
Kazaa gillade jag aldrig.
skype diggade jag tills jag började ringa till vanliga telefoner i andra länder, fick då kraftiga fördröjningar och hörde mig själv mer än motparten.
Och när man äntligen fått hem en tv på 40 tum med 1080p så lanserar han en tv-tjänst som ligger något högre än youtube-kvalitet.
Kommer kanske fungera på saker med små skärmar(mobiler etc etc) och dålig uppkoppling.
Vad tror ni?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-05-03 15:47

Ju mindre din skärm är, desto bättre ser kvalitén ut att vara. På en MacBook lär filmer från Joost vara hur fina som helst, och jag klagar inte heller på kvalitén på min 19" skärm.

När fler och fler personer får tillgång till Joost förbättras även streamingkvalitén kraftingt, det är ju trots allt peer2peer. OM det sedan blir populärt i både Japan, Austarlien, USA och Europa till exempel skulle man kunna få bra kvalité in i sin dator i princip vilket tid på dagen som helst.

Angående nya program så kommer nya filmer, NHL och CNN om max 25 dagar.

jag tar gärna emot en invite om nån har.

jani.uutela [snabel-a] gmail.com

nån som har en invite över till mig? elin@mac.se ,tack på förhand.

Skickat till Jani Uutela och elinpelin.

Ursprungligen av Christofer:

Skickat till Jani Uutela och elinpelin.

tack så mycket!

En inbjudan till joost hade inte varit fel
jacob.thulesius@hotmail.com
Tack på förhand

Bevaka tråden