Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vinn en iPod nano! - tävlingen avgjord

Tråden skapades och har fått 98 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag tycker att det är väldigt konstigt. Jag har gjort som det stod att man skulle göra för att komma med i tävlingen och fick med två stycken men det står inte på mig att jag värvat någon. Besviken.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-09-15 22:15
Ursprungligen av sandra_liljeblad:

Jag tycker att det är väldigt konstigt. Jag har gjort som det stod att man skulle göra för att komma med i tävlingen och fick med två stycken men det står inte på mig att jag värvat någon. Besviken.

Jodå Sandra, när jag kollar din profil ser jag två värvningar. Slut på besvikelsen...

Det känns lite snopet att det inte registrerats någon värvning trots att min arbetskamrat registrerade sig genom att klicka på länken med "xxxx" utbytt till mitt medlemsnummer. Vad beror det på att det bara funkar för vissa? Måste personer som registrerar sig ange att jag värvat dom på annat sätt än via referrerid?

iMats, vad ser du på min? Jag ser "0" fast jag värvat en.

Ursprungligen av Mattias Malm:

iMats, vad ser du på min? Jag ser "0" fast jag värvat en.

"Värvningar: 1"

Sådetså

EDIT: Haha, vilken timing. :eek:

  • Medlem
  • International user
  • 2005-09-15 22:46
Ursprungligen av slipZen:

"Värvningar: 1"

Sådetså

EDIT: Haha, vilken timing. :eek:

Heter du också iMats?

Ursprungligen av iMats:

Heter du också iMats?

Du är inte den enda här med tillräckligt mycket mental kapacitet för att gå in på folks profiler.

Ursprungligen av slipZen:

Du är inte den enda här med tillräckligt mycket mental kapacitet för att gå in på folks profiler.

Jaha då var det bara 4 minuter kvar då ja!

Nu har jag lyckats värva en till, och den här gången registrerades det på mig. Jag är med!

Citat:

Heter du också iMats?

Det gör han nog inte, men jag är tacksam för att ni båda engagerade er i mitt fall som nu är löst. Tack!

Är tävlingen avgjord?

Ursprungligen av oscarj:

Är tävlingen avgjord?

Vem vann?

  • Oregistrerad
  • 2005-09-16 00:03
Ursprungligen av w1nka_19:

Vem vann?

Jag tror man får veta det "imorgon" på dagen typ.

Nu börjar vi bli väldigt nyfikna Björnström... Hittade ni en någon vinnare kl 23.59 i natt?

  • Oregistrerad
  • 2005-09-16 14:20
Ursprungligen av Mattias Malm:

Nu börjar vi bli väldigt nyfikna Björnström... Hittade ni en någon vinnare kl 23.59 i natt?

Mmm...jag hoppas att alla får veta vem vinnaren är, och inte bara den som vinner
Det blir som roligare då

  • Oregistrerad
  • 2005-09-16 14:19

Självklart har vi hittat en vinnare till den lilla tingesten. Vinnaren är fått mejl och presenteras nästa vecka. Förhoppningsvis med en skön bild på personen pussandes sin nya iPod Nano.

/sprider glädje med mitt första inlägg på iPod.se

  • Oregistrerad
  • 2005-09-16 14:49
Ursprungligen av Christian Å:

Självklart har vi hittat en vinnare till den lilla tingesten. Vinnaren är fått mejl och presenteras nästa vecka. Förhoppningsvis med en skön bild på personen pussandes sin nya iPod Nano.

/sprider glädje med mitt första inlägg på iPod.se

Äsch, bara v1agramail i min inbox.

  • Oregistrerad
  • 2005-09-16 15:16
Ursprungligen av Doktor G:

Äsch, bara v1agramail i min inbox.

Bara spam ingen iPod
Men det finns säkert någon annan person i detta avlånga land som är jättelycklig just nu!
dvs. om han/hon vet det ännu

Ursprungligen av pite_jacke:

Bara spam ingen iPod
Men det finns säkert någon annan person i detta avlånga land som är jättelycklig just nu!
dvs. om han/hon vet det ännu

vem är det då?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-17 13:07

Ja berätta nu vem var det som vann?

  • Medlem
  • 2005-09-18 13:42

Lever på hoppet att mailet försvunnit nånstans på vägen till min inbox, så mods, Jag har inte fått något mail så skicka gärna ett nytt!;)

  • Oregistrerad
  • 2005-09-18 16:38

Spännande

  • Medlem
  • 2005-09-18 19:16

Jag kom att tänka på en sak (förvisso är tävlingen avgjord men men), det står inte att man behöver värva mer än en person för att vinna spelaren. Så därför har den som värvat typ 100 personer lika stor chans att vinna som den som "bara" värvat en person. Så är det väl för annars vill jag spola tillbaka tiden och värva resten av Sverige...

  • Medlem
  • 2005-09-18 20:07

kära tävlingsledare...har haft strul med min mail så ni får gärna skicka en gång till, måste kommit bort mitt brev

Hur gick det egentligen?

Var det någon som vann?

Jag kan inte se ngt mail i min inbox i alla fall.

- Slice -

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-09-19 20:02

iPodden är skickad till vinnaren.. Vem det är får dock någon ansvarig på iPod.se säga.

// Johan
Kullander & Kullander

tester

testar

  • Oregistrerad
  • 2005-09-22 13:43
Ursprungligen av Plastfrallan:

testar

Vad testar du???

  • Oregistrerad
  • 2005-09-27 21:18

Ingen verkar ju ha vunnit denna tävling eftersom jag inte kan se ngt som helst meddelande på sidan, det skulle väl säges redan dagen efter men nu är det ju 1 och 1/2 vecka sedan det var. :rolleyes:

Ursprungligen av pite_jacke:

Ingen verkar ju ha vunnit denna tävling eftersom jag inte kan se ngt som helst meddelande på sidan, det skulle väl säges redan dagen efter men nu är det ju 1 och 1/2 vecka sedan det var. :rolleyes:

Va är det ingen som vunnit?

Bevaka tråden