Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vinn en iPod nano! - tävlingen avgjord

Tråden skapades och har fått 98 svar. Det senaste inlägget skrevs .

kollar mitt nick

  • Oregistrerad
  • 2005-09-12 21:14
Ursprungligen av gummikaktus:

kollar mitt nick

vill ha faktorn är hög!

Finns det nåt annat sätt att kolla sitt medlemsnummer än att skriva ett inlägg?

spännande

  • Medlem
  • 2005-09-13 13:28

kollar medl nr

kollar bara mitt medl nr

Ursprungligen av Björnström:

VINN EN IPOD NANO

Du kan vinna en iPod nano och få den levererad hem till dig redan till helgen (med reservation för postens leveranstid). Allt du behöver göra är att tipsa en vän om iPod.se - om den personen registrerar sig
som medlem är du med i tävlingen. Du får en vit 2GB värd 1.995kr plus frakt från Kullander & Kullander i Malmö.

Så här gör du:
Skicka denna länk till någon du känner som är intresserad av iPods och be dom besöka sajten. Länken är unik för ditt användarkonto:

http://www.ipod.se/forum/index.php?referrerid=xxxx

(ersätt xxxx med ditt medlemsnummer)

Om personen registrerar sig som medlemär du automatiskt med i vår utlottning som avgörs på torsdag. Låt oss slippa en massa fusk, ok?

Frågan är ju vad man ska göra med den lilla 2gigaren när man ändå ska köpa en 4gigare...

  • Medlem
  • 2005-09-13 16:15
Ursprungligen av slipZen:

Frågan är ju vad man ska göra med den lilla 2gigaren när man ändå ska köpa en 4gigare...

Sälj tokbilligt till mig?

  • Medlem
  • 2005-09-13 16:50

vart hittar man medelemsnumret???

hur är man säker på att man är med i tävlingen? Min flickvän anmälde sig precis, direkt när hon kom in på första sidan när man tryckt på länken, och skrev in mig som värvare. Räcker detta? Ja, i alla fall, har jag varvat solros89 för att vara med i tävlingen, så "översten" vet.

Uppdatering

- För att se hur många du värvat behöver du bara klicka på din profil. Klicka på ditt namn till vänster om inlägget och välj "visa profil". En bit ner på sidan ser du hur många du värvat.

- Tävlingen gör det ganska enkelt att fuska, genom att exempelvis skapa ett hotmail konto helt själv och värva sig själv. Vi har metoder för att avslöja fusk och har hittat en del som gjort precis så (tyvärr) och dom diskvalificerar sig själva.

- Någon frågade om man fick använda värvningslänkar i inlägg på andra forum och visst - det är tillåtet om respektive forum inte har något emot det. Samma sak gäller den som har en egen hemsida och länkar till iPod.se. Ett bra sätt kan vara att länka till testet av iPod nano, allt som behövs är att lägga till "?referrerid=xxxx" på vilken länk som helst här på iPod.se.

Vi kommer dra vinnaren vid 23.59 imorgon och meddelar vinnaren under Fredagen.

Ursprungligen av Björnström:

Uppdatering

- För att se hur många du värvat behöver du bara klicka på din profil. Klicka på ditt namn till vänster om inlägget och välj "visa profil". En bit ner på sidan ser du hur många du värvat.

- Tävlingen gör det ganska enkelt att fuska, genom att exempelvis skapa ett hotmail konto helt själv och värva sig själv. Vi har metoder för att avslöja fusk och har hittat en del som gjort precis så (tyvärr) och dom diskvalificerar sig själva.

- Någon frågade om man fick använda värvningslänkar i inlägg på andra forum och visst - det är tillåtet om respektive forum inte har något emot det. Samma sak gäller den som har en egen hemsida och länkar till iPod.se. Ett bra sätt kan vara att länka till testet av iPod nano, allt som behövs är att lägga till "?referrerid=xxxx" på vilken länk som helst här på iPod.se.

Vi kommer dra vinnaren vid 23.59 imorgon och meddelar vinnaren under Fredagen.

Ja men min polare värvade jag men det syns inget på min profil ?

  • Medlem
  • International user
  • 2005-09-14 18:00
Ursprungligen av Björnström:

Uppdatering

Det borde väl vara idé att uppdatera det första inlägget i tråden. Alla läser kanske inte hela tråden och missar då denna info. I första inlägget får åtminstonde jag intrycket att den värvade inte behöver göra mer än att följa "min" länk och registrera sig, alltså utan att ange mig som värvare. Tycker fortfarande att det är lite oklart om hur det egentligen är.

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2005-09-15 13:15
Ursprungligen av Björnström:

Uppdatering

- För att se hur många du värvat behöver du bara klicka på din profil. Klicka på ditt namn till vänster om inlägget och välj "visa profil". En bit ner på sidan ser du hur många du värvat.

Jag antar att de som fuskat har informerats om sitt snedsteg?

Själv värvade jag min Sambo, kanske inte direkt vad ni ser som "Yeahaaa", men ändå, bör ju inte räknas som fusk?

Jag har värvat minst en person men det syns inte på min profil? Måste personen skriva på sidan?

  • Medlem
  • 2005-09-15 14:16

hittar inte om jag värvat ...men vinner ändås aldrig nåt

...nu såg jag det..värvningar 1 stod det

Ursprungligen av Björnström:

Uppdatering

Vi kommer dra vinnaren vid 23.59 imorgon och meddelar vinnaren under Fredagen.

Precis. vinnaren är redan vald. Och dem kommer meddela den som vunnit imorgon.

  • Oregistrerad
  • 2005-09-16 00:26
Ursprungligen av oscarj:

Precis. vinnaren är redan vald. Och dem kommer meddela den som vunnit imorgon.

Precis, vore ju skitkul om man vann. Men som vanligt i tävlingar så brukar jag inte vara den som tar hem priset.
Får väl se lite senare idag vem som blir den lycklige vinnaren

  • Oregistrerad
  • 2005-09-16 08:55

*håller tummarna*

Usch, nu vill jag veta vem som har vunnit.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-14 18:02

Hoppas jag vinner!

Kollar mitt nr, jävlar vad schysst att fixa en sån här tävling!

  • Oregistrerad
  • 2005-09-14 19:29

kollar mitt nr.....

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-09-15 08:29

Kollar nr

kollar nr

  • Oregistrerad
  • 2005-09-15 19:39

jaha när väljs vinnaren då?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-09-15 19:50

Såhär skrev Björnström någon sida bakåt igår:

"Vi kommer dra vinnaren vid 23.59 imorgon och meddelar vinnaren under Fredagen."

  • Oregistrerad
  • 2005-09-15 19:54

ah ok . sry läste inte igenom tråden. är juh mest folk som kollar sitt ref nummer så

Ursprungligen av blueser:

Såhär skrev Björnström någon sida bakåt igår:

"Vi kommer dra vinnaren vid 23.59 imorgon och meddelar vinnaren under Fredagen."

snart är det dags

och mitt är...

  • Oregistrerad
  • 2005-09-15 21:14

check it out

Bevaka tråden