Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99Datorkrig?

Tråden skapades och har fått 92 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Avstängd
  • 2002-08-20 07:39
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Christopher:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Thomas J:
Ähh.... SW är väl ganska så harmlös och verka dessutom lungnat ner sig en del (har följt med i USNET ett tag och det var väl inte enbart SW som hade taggarna utåt?) Vad han skrev då behöver väl inte följa med honom livet ut? Han verkar ju dessutom ha en del erfarenhet av "The dark side". Var förlåtande och förstående, så länge han uppfyller kraven på 99mac finns väl ingen anledning att slänga ut honom för gamla synders skull!

Well, på usenet kanske.. men det var inte längesedan vi på MacNytt fick stå ut med att kicka han ett 40tal gånger (han återreggade sig hela tiden från samma ip)...
Men men.. Så länge man inte bryter reglerna. Så långt är jag med givetvis. Men minsta lilla pryl. Så skulle jag inte satsa mina slantar på att kontot finns kvar.

Macnytts forum styrdes då av Mactalibaner. Jag skrev inte annorlunda där, men reaktionen på varje inlägg som inte bara stämde in i den allmänna hyllningskören blev rent hysterisk.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2002-08-20 09:19

punkt.

Vi kommer inte längre med denna diskussion, tråden är nu stängd. Förhoppningsvis slipper vi detta framöver... Beter sig någon oacceptabelt, kontaktas denne privat.

Här finns våra regler att läsa.

Bevaka tråden