Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Svart eller vit, vit eller svart.

Tråden skapades och har fått 63 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Borås
  • 2006-10-15 00:51
Ursprungligen av Jordi:

Den är mattsvart

Haha, ja, jag lärde mig det när jag kommit hem med min vita. Men nej, jag ångrar mig knappast. Den vita är ju så sanslöst snygg.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-10-15 00:12

Vit. Hade dock kunnat pynta 1500kr för att få den i Alu. Svart går bort.

jag har beställt en svart idag(c2d 2gb) och får den om 3 dagar och jag får den billigare än en vit från applestore:D man måste få skryta lite ibland

  • Oregistrerad
  • 2006-11-27 19:58

Lätt att vitt är snyggast. Tycker också det är "mer" Mac ver vitt. Men så är jag också en blivande switcher. Hade samma dilemma när jag skulle köpa min Ipod nano. Blev en vit till sist fast jag tyckte svart var snyggast innan jag själv skulle köpa en, och jag ångrar mig verkligen inte. När jag köper en Macbook och inte en Mac pro är det till 70% för att den är vit och 30% priset. ... Den måste ju matcha min ipod.

Angående fläckar vet jag att den nya generationens ipodar i svart fläckas ner väldigt lätt. Vet dock inte hur det är med dem andra färgerna. Kanske har det mer med lätt alliminumskalet att göra än färgen. men... Summasumarum: VITT är snyggast! Enligt mig.

Bevaka tråden