Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Guide: Hantera dina prenumerationer

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är inte helt lätt att veta hur och var du avslutar prenumerationer i Itunes och App Store, men oroa dig inte! 99mac kommer till undsättning.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-03-22 17:23

Jag betalar för extra icloud-utrymme men det står inte med?

Slog mig att jag fortfarande betalar för itunes match, finns det någon poäng med det när man har apple music?

Ursprungligen av Json_81:

Jag betalar för extra icloud-utrymme men det står inte med?

Slog mig att jag fortfarande betalar för itunes match, finns det någon poäng med det när man har apple music?

Är la att du kan byta ut dina mp3or till Apples AAC med iTunes Match?

Ursprungligen av Json_81:

Jag betalar för extra icloud-utrymme men det står inte med?

Slog mig att jag fortfarande betalar för itunes match, finns det någon poäng med det när man har apple music?

Sedan en tid tillbaka finns det inga extra funktioner med Itunes match om du har Apple Music. Jag missade att säga upp den precis, och betalar per år. ?

Ursprungligen av SweSG:

Är la att du kan byta ut dina mp3or till Apples AAC med iTunes Match?

Låtarna matchas även med Apple Music, men du kan då såklart inte behålla om du säger upp.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-03-22 21:43
Ursprungligen av jakobnilsson:

Sedan en tid tillbaka finns det inga extra funktioner med Itunes match om du har Apple Music. Jag missade att säga upp den precis, och betalar per år. ?

Tackar, min förnyas i december, men då sa jag upp den nu

Eller så ber man banken skicka ett nytt kreditkort. Då upphör ju alla betalningar och man får medelande om att ditt o datt inte kunde dra från ditt kort.. Då hinner man fundera... Behöver jag verkligen Netflix just nu?

1
Bevaka tråden