Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Phil Schiller: "Apple måste ta risker"

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples marknadschef Phil Schiller talar i en intervju om tunna produkter, batteritid och hur mycket lagringsutrymme som är tillräckligt.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-06-10 13:24

"besparingarna Apple gör på lagringsutrymme istället kan användas till att förbättra andra funktioner som exempelvis kameran"

Lagring kostar ingenting numera. Det är inte många tiolappar (finns det sådana? ) som kan läggas på kameran även om man fördubblar lagringen.

Så snål standardlagring är bara ett sätt för Apple att tjäna ännu mer pengar.

Ursprungligen av timofej:

Lagring kostar ingenting numera. Det är inte många tiolappar (finns det sådana? ) som kan läggas på kameran även om man fördubblar lagringen.

Så snål standardlagring är bara ett sätt för Apple att tjäna ännu mer pengar.

Visst men hyfsat pålitlig och snabb lagring kostar ändå fortfarande en hel del mer än ingenting.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-06-10 22:09
Ursprungligen av Perobous:

Visst men hyfsat pålitlig och snabb lagring kostar ändå fortfarande en hel del mer än ingenting.

När jag skrev det tänkte jag att någon skulle låtsas att förstå hyperboliseringen bokstavligt. Det blev du.

Vilket sabla gnäll på utrymmet hela tiden.
Det funkar gott o väl med 16 gb. Passar det inte så köp större modell.
Däremot är jag skeptisk till 8 gb modellerna just för att det blir svårt att få in ett nytt os när det kommer.

1
Bevaka tråden